Emmeli84 Skrevet 12. april 2016 #1 Skrevet 12. april 2016 Heia hvordan går det med alle sammen?? Begynt å få mage? Kjenne liv? Fått vite kjønn??
erosrose Skrevet 12. april 2016 #2 Skrevet 12. april 2016 heihei! Går fint med meg, jeg har absolutt begynt å få mage:D er 21 uker. Jeg får en liten jente <3 Hvordan går det med deg?
Emmeli84 Skrevet 13. april 2016 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2016 Jeg er kommet til uke 24, får også ei lita jente så har begynt å handle litt klær.. Er så mye fint, men usikker på hva jeg trenger og hvor mye redd jeg kan ta litt av...
BFurby Skrevet 17. april 2016 #4 Skrevet 17. april 2016 Jente her også og stor mage, synes jeg da, men får høre at den er liten og fin hehe Jeg er fortsatt kjempekvalm og utslitt. Er i uke 21 nå og 50% sykemeldt ut April, men ingen tegn til bedring så tror legen kommer til å forlenge sykemeldinga.
Emmeli84 Skrevet 18. april 2016 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2016 Jente her også og stor mage, synes jeg da, men får høre at den er liten og fin hehe Jeg er fortsatt kjempekvalm og utslitt. Er i uke 21 nå og 50% sykemeldt ut April, men ingen tegn til bedring så tror legen kommer til å forlenge sykemeldinga. Så artig <3 uffda, synd at du skal slite sånn.. Kjempe bra at du har en lege som forstår deg Her gikk heldigvis kvalmen over i uke 15 ca men ble haste operert i uke 21, vridd eggstokk, men alt gikk heldigvis bra med begge to
BFurby Skrevet 18. april 2016 #6 Skrevet 18. april 2016 Så artig <3 uffda, synd at du skal slite sånn.. Kjempe bra at du har en lege som forstår deg Her gikk heldigvis kvalmen over i uke 15 ca men ble haste operert i uke 21, vridd eggstokk, men alt gikk heldigvis bra med begge to Oida! Det var dramatisk! Godt å høre at alt er bra Ja den sykmeldinga var helt nødvendig, gikk med konstant stress og dårlig samvittighet i 2 måneder før jeg gikk til legen. Det hjalp i allefall ikke på kvalmen :-p
Emmeli84 Skrevet 20. april 2016 Forfatter #7 Skrevet 20. april 2016 Oida! Det var dramatisk! Godt å høre at alt er bra Ja den sykmeldinga var helt nødvendig, gikk med konstant stress og dårlig samvittighet i 2 måneder før jeg gikk til legen. Det hjalp i allefall ikke på kvalmen :-p Man må ikke presse seg så hardt nå er det ikke bare seg selv man skal ta hensyn til
lille +gutt Skrevet 21. april 2016 #8 Skrevet 21. april 2016 Hei jeg er i uke 22 nå, har lite symptomer og er takknemlig for det slik at jeg kan få fullført studium og jobbet til foreldrepenger. Er stressende å være gravid og student men vi klarer oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå