Jump to content
Emmeli84

Hvordan går det??

Recommended Posts

Emmeli84

Heia :) hvordan går det med alle sammen?? Begynt å få mage? Kjenne liv? Fått vite kjønn??

Fortsetter under...

erosrose

heihei! Går fint med meg, jeg har absolutt begynt å få mage:D er 21 uker. Jeg får en liten jente <3 

Hvordan går det med deg?

Emmeli84

Jeg er kommet til uke 24, får også ei lita jente :) så har begynt å handle litt klær.. Er så mye fint, men usikker på hva jeg trenger og hvor mye :) redd jeg kan ta litt av...

BFurby

Jente her også  :D  :D og stor mage, synes jeg da, men får høre at den er liten og fin hehe

Jeg er fortsatt kjempekvalm og utslitt. Er i uke 21 nå og 50% sykemeldt ut April, men ingen tegn til bedring så tror legen kommer til å forlenge sykemeldinga. 

Emmeli84

Jente her også  :D  :D og stor mage, synes jeg da, men får høre at den er liten og fin hehe

Jeg er fortsatt kjempekvalm og utslitt. Er i uke 21 nå og 50% sykemeldt ut April, men ingen tegn til bedring så tror legen kommer til å forlenge sykemeldinga.

Så artig <3 uffda, synd at du skal slite sånn.. Kjempe bra at du har en lege som forstår deg :) Her gikk heldigvis kvalmen over i uke 15 ca :) men ble haste operert i uke 21, vridd eggstokk, men alt gikk heldigvis bra med begge to :)

BFurby

Så artig <3 uffda, synd at du skal slite sånn.. Kjempe bra at du har en lege som forstår deg :) Her gikk heldigvis kvalmen over i uke 15 ca :) men ble haste operert i uke 21, vridd eggstokk, men alt gikk heldigvis bra med begge to :)

Oida! Det var dramatisk! Godt å høre at alt er bra   :)

Ja den sykmeldinga var helt nødvendig, gikk med konstant stress og dårlig samvittighet i 2 måneder før jeg gikk til legen. Det hjalp i allefall ikke på kvalmen :-p 

Annonse

Emmeli84

Oida! Det var dramatisk! Godt å høre at alt er bra   :)

Ja den sykmeldinga var helt nødvendig, gikk med konstant stress og dårlig samvittighet i 2 måneder før jeg gikk til legen. Det hjalp i allefall ikke på kvalmen :-p

Man må ikke presse seg så hardt :) nå er det ikke bare seg selv man skal ta hensyn til ;)

lille +gutt

Hei jeg er i uke 22 nå, har lite symptomer og er takknemlig for det slik at jeg kan få fullført studium og jobbet til foreldrepenger. Er stressende å være gravid og student :) men vi klarer oss :)