Gå til innhold

En mamma...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et lite spørsmål til dere der ute:

Min mor ringer meg aldri for å høre hvordan det går med meg, med barna, hva jeg holder på med (feks jobbmessig eller andre ting) Hun har aldri gjort det, og gjør det fremdeles ikke. 

Ringer jeg, høres det ut som om jeg forstyrrer henne og hun vil alltid legge raskt på...

Gjør din mor det? Ringer hun til deg for å høre hva som skjer i livet ditt og familien din sitt liv?

Anonymous poster hash: 3197b...4a6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mor er sånn som din.

Anonymous poster hash: 83d42...5b1

Skrevet

Snakker med mamma hver eneste dag, noen ganger flere ganger per dag. Vi prater om alt mulig :-)

Anonymous poster hash: 82ae5...5bb

Skrevet

Snakker med mamma hver eneste dag, noen ganger flere ganger per dag. Vi prater om alt mulig :-)

Anonymous poster hash: 82ae5...5bb

Skrevet

Tusen takk for svar.

Litt godt å høre at det ikke bare er jeg som har det slik...

Jeg kan ikke forstå det. Jeg vet at jeg vil følge med på mine barn når de vokser opp: Høre hva de holder på med, hvordan de har det... Kan ikke forstå at foreldre kan være så uinteresserte. Blir så lei meg... 

Hi

Anonymous poster hash: 3197b...4a6
Skrevet

Snakker med mor sånn ca. en gang i uka, eller knapt det, kanskje det i snitt blir en gang pr. fjortende dag. Har ikke så mye å snakke med henne om etter hvert.

Anonymous poster hash: 8e0b0...8d6

Skrevet

Min mor er som din, men føler likevel at vi har et fint forhold. Vi prates når vi treffes en sjelden gang (ca en-to ganger i mnd). Det føles nært på en god måte uten at det er kvelende og vi prater om nære og personlige ting. Tror mye handler om at vi er to veldig uavhengige kvinner ☺

Anonymous poster hash: 1dd38...4da

Skrevet

Min mor ringer kun én gang i måneden og det er for å låne penger. Synes det er ufattelig trist. Later som på facebook at hun er så god mor og bestemor, men bryr seg egentlig ikke. Og dum som jeg er så låner jeg henne penger hver gang, men har ikke samvittighet til å si nei..

Anonymous poster hash: 49bfd...f49

Skrevet

Min mor sier dette hver gang jeg ringer: Nå tenkte jeg akkurat på deg og skulle til å ringe deg! Hun er ikke noe flink til å ringe, men henger sikkert igjen fra hun hadde kontantkort og ikke kunne ringe så mye.

Vi har et veldig nært forhold og jeg er veldig glad i mammaen min selv om hun ikke ringer meg så ofte ❤️

Skrevet

Min mor er stå deltagende i min datters liv at hun noen ganger ringer bare for å høre om dagen i bhg eller liknende. Vi står veldig nær :)

Anonymous poster hash: 699f5...4f0
Skrevet

Snakker aldri med henne på tlf. Men har en facebookchat med henne og mine søsken og der skriver vi hver dag. Ikke om hvordan det går, mer overfladisk, men hun bryr seg ikke hvordan det går. Om det er noe spesielt må jeg ta initiativ til å si d selv

Anonymous poster hash: 3906f...cb3

Skrevet

Jeg prater med mamsen 4-5 ganger i uka, og hun har mine to små en fast dag i uka.

Vi er veldig nære, og hun er alltid den jeg går til først uansett hva som skjer.

Med en så fantastisk mamma så synes jeg det er trist for dere som ikke har det sånn.

Jeg skal gjøre mitt beste for at mine barn alltid føler jeg er der og bryr meg - uansett om de er 4 eller 40!

Anonymous poster hash: 89dd1...950

Skrevet

Mamma og jeg spiser middag sammen én dag i uka, men det er vel først og fremst guttungen hun er på besøk for å se :P Ellers snakker vi ca. 1 gang i uka i tillegg til middagen.

Anonymous poster hash: a9285...5db
Skrevet

Det høres trist ut. Jeg håper jeg blir som min mamma, vi snakker sammen hver dag, og i går feks snakket vi tilsammen i tre timer, hehe. Det er sjelden kost da, men koselig likevel.

Anonymous poster hash: af512...bbf

Skrevet

Mamma ringte forigårs, for å takke for en overraskelsespakke jeg sendte før påske. Så henne i en bursdag i februar, sa hei der, ellers har jeg vel ikke snakket med henne siden før jul en gang. Hun er ikke videre interessert i barna, hun spør primært etter meg de få gangene vi snakkes. Håper virkelig jeg blir en annen type.

(Og... Kjærestens foreldre virker veldig interessert i mine barn, så kanskje de endelig får besteforeldre snart 💚)

Skrevet

Mamma tør nesten ikke ringe meg fordi hun tror hun forstyrrer noe. Hun kan bli fornærmet og utilpass og jeg må si at jeg holder på med noe, for eks står midt i middagen eller lignende. Men jeg prøver å ringe henne oftere. Jeg vet hun egentlig vil snakke med meg ofte men jeg blir så irritert/lei meg når jeg snakker med henne for hun sier så mye rart og er så negativ/sarkastisk.

Jeg skulle ønske jeg ikke ble som henne men det blir jeg sikkert.

Anonymous poster hash: 07814...e11

Skrevet

Min mamma var stikk motsatt av din. Hun ringte eller sendte melding hver eneste dag. Hadde jeg for eksempel kjøpt ny sofa så kom hun med en gang for å kikke. Hun hjalp meg alltid med alt. ..

Anonymous poster hash: 20201...f45
Skrevet

Mamma er akkurat lik. Ikkje int i å snakke med meg, eller møte meg. Ikkje snakket med mamma på ett år, ikkje sett ho på to år. All kommunikasjon går på mld ca 2 ganger PR mnd. Ho vil ikkje. Sårt.

Skrevet

Min mor var eksakt som din, og hadde alltid vært. Lang historie kort, hu var virkelig ikke en god mamma i barndommen. Men etter jeg så stop, og kutta kontakten i nesten ett år. Så kom hu å ba om unnskyldning. Vi har nå et veldig bra forhold. Og ja, hun ringer bare for å høre hvordan det går, hva skjer og viser interesse :)

Anonymous poster hash: fa759...656

Skrevet

Min mamma er som din. Vi har aldri hatt noe særlig god kommunikasjon. Etter at mine foreldre (og litt før forøvrig) skilte seg har de vært opptatt med hver sine partnere, og det er ekstremt sjeldent at de sender sms eller mail. Vært litt mer nå som et barnebarn er på vei, men det er fortsatt lite. Svigermor er heldigvis helt motsatt! Kommer jeg på besøk til mine foreldre er det som oftest annet som er mer viktig (f.eks Facebook).

Er vel bare å gjøre det beste ut av det. Besøker dem 1-3 ganger i året, og det har egentlig vært nok...

Anonymous poster hash: a6739...d50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...