Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #1 Skrevet 12. april 2016 Vi har alltid hatt trampoline, men i fjor ble det bare tull. De krangler og kjekler hele tiden. De er 4 og 8, jente og gutt. Jeg har sagt de får holde på alene, for det blir bare tull, men det vil de ikke. De skal være så greie og gode venner... og det ender med at jeg står ved siden av og kjefter og smeller. Og i vinter har jeg sagt at den aldri skulle opp igjen, men joda. Mannen måtte sette den opp igjen... Jeg skjønner jo at jeg bare kan ta den ned, og at det bare er å si at jeg tar den ned hvis de krangler. Jasså teorien er enkel, men i praksis er det faktisk ikke så enkelt. Anonymous poster hash: 8d927...897
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #2 Skrevet 12. april 2016 Og innlegget ble skrevet bare for å få ut noe raseri. Ingen spørsmål her... Anonymous poster hash: 8d927...897
n74 Skrevet 12. april 2016 #3 Skrevet 12. april 2016 Enkel løsning: Krangling = hoppeforbud resten av dagen for begge. Og det har ingenting å si hvem som startet kranglen eller hvem som gjorde hva.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #4 Skrevet 12. april 2016 Enkel løsning: Krangling = hoppeforbud resten av dagen for begge. Og det har ingenting å si hvem som startet kranglen eller hvem som gjorde hva. Ja, enkelt og greit. Klare regler og brytes de så er trampolinen stengt. Anonymous poster hash: cd3f9...d83
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #5 Skrevet 12. april 2016 Haha - om du trenger å skrive noe for å få ut sinne, og ikke vil ha spørsmål/svar/innspill/kommentarer, så bør du nok vurdere å skrive i dagboken din og ikke på et forum. Anonymous poster hash: 0dc4e...fc0
Gladmor30 Skrevet 12. april 2016 #6 Skrevet 12. april 2016 Hadde samme problem for noen år siden. Da startet vi med at hver av dem fikk 2 timer hver til rådighet iløpet av en dag. Altså eldste som går på skolen "eide" den fra kl 2 til 4, og barnehage barnet "eide" den fra kl 4 til 6. På ettermiddagen. Utenom disse tidene var d allemannseige, uten diskusjoner. Dette har fungert supert hos oss!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #7 Skrevet 13. april 2016 Haha - om du trenger å skrive noe for å få ut sinne, og ikke vil ha spørsmål/svar/innspill/kommentarer, så bør du nok vurdere å skrive i dagboken din og ikke på et forum. Anonymous poster hash: 0dc4e...fc0 He he, du har så rett. Men teorien er jo så grei, men jeg får bare ikke til å gjennomføre det på noen god måte. Jeg prøver å dele de opp, men de vil jo helst være der sammen, merkelig nok... Anonymous poster hash: 8d927...897
Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #8 Skrevet 13. april 2016 Kjøp en til 🙈 det vurderer vi 😂 Anonymous poster hash: 45074...ba0
the amazing spidermamma Skrevet 13. april 2016 #9 Skrevet 13. april 2016 He he, du har så rett. Men teorien er jo så grei, men jeg får bare ikke til å gjennomføre det på noen god måte. Jeg prøver å dele de opp, men de vil jo helst være der sammen, merkelig nok... Anonymous poster hash: 8d927...897 Det er jo typisk, det. Her sitter ungene oppå hverandre og krangler, selv om 'problemet' ofte hadde vært løst hvis de flytta seg en meter fra hverandre.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #10 Skrevet 13. april 2016 Bruk eggeklokka. Sett den på fem minutter, og hver gang det ringer, bytter de. Anonymous poster hash: 1cd76...cc9
Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #11 Skrevet 13. april 2016 Det er jo typisk, det. Her sitter ungene oppå hverandre og krangler, selv om 'problemet' ofte hadde vært løst hvis de flytta seg en meter fra hverandre.Ja akkurat, der har du hele problemet i et nøtteskall! Nesten godt å se at det er flere da i det minste. Anonymous poster hash: 8d927...897
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå