Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #1 Skrevet 12. april 2016 Jeg blir sprø snart!! Hatt det i 3år.. Blir gal! 😡😡😡 Anonymous poster hash: a6dad...017
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #2 Skrevet 12. april 2016 Jeg blir sprø snart!! Hatt det i 3år.. Blir gal! Anonymous poster hash: a6dad...017 hva har du prøvd da? Anonymous poster hash: b4ac9...604
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #4 Skrevet 12. april 2016 Føler med deg. Håper du får hjelp mot det! Det er viktig å få i gang apparatet rundt deg så du får hjelp til å takle angsten din. Sender deg en god klem Har hatt angst selv siden, tja, husker ikke helt når det begynte engang. Hadde en traumatiserende opplevelse som toåring, jeg husker bruddstykker av det og har blitt fortalt resten, og det har fulgt slag i slag med stress og flere traumatiserende hendelser opp gjennom barndomsårene. Så det føles som om jeg alltid har hatt det. Først i voksen alder har jeg fått en merkelapp på det og en forståelse av hva det er og hjelp til å takle det. Men det var først etter selvmordstanker, selvskading og flere black out hendelser knyttet til angst. "Oppmerksomhetsbehov" ble det stemplet som da jeg var liten. "Sart" og "sjenert" på barneskolen og senere "en fase", "pubertet" og "ungdomsopprør". Så mye forståelse møtte man som angstfylt barn og ungdom. Men nå lever jeg som sagt godt med angsten. Jeg har lært meg å kjenne faresignalene og vet hva jeg trenger for å føle meg bedre. Det vet også mannen min, han ser på meg når det blir for mye, og han viser stor forståelse. Så inkluder de eller den som står deg nærmest, noen du vet du kan snakke med når det måtte være, det er mitt råd ved siden av å få profesjonell hjelp. Jeg synes i alle fall det er veldig godt å ha en jeg vet jeg bare kan si "nå kjenner jeg på angsten" til, og vite at da får jeg full forståelse og den hjelpen jeg måtte trenge for å få kontroll på det igjen. Anonymous poster hash: 69d17...db8
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #5 Skrevet 12. april 2016 Det er bare du som kan ta kontroll over angsten. Det er ikke en sykdom hvor du er et offer. Du har kraften i deg og med riktig hjelp blir du helt frisk! Anonymous poster hash: f7525...d88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå