Gå til innhold

Innafor med genser til treåring til 460?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har kjøpt klær og han ser ikke på pris. Ene genseren kostet 460 kr. Vanlig tynn genser med trykk. Vanlig å kjøpe så dyre klær?

Anonymous poster hash: d32cd...7fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig enkelt å finne billigere klær, men så lenge dere har god råd så gjør det jo ikke noe. Det er mye annet vi kaster bort penger på som er like unødvendig.

Anonymous poster hash: 919db...1a6
Skrevet

Det kommer jo veldig an på deres økonomi selvsagt.

Jeg kan kjøpe klær til den prisen, og jeg kan kjøpe en genser til 149 på Lindex, det tror jeg er ganske vanlig å variere mellom.

Var genseren fin da?

Skrevet

Det kommer jo veldig an på deres økonomi selvsagt.

Jeg kan kjøpe klær til den prisen, og jeg kan kjøpe en genser til 149 på Lindex, det tror jeg er ganske vanlig å variere mellom.

Var genseren fin da?

Genseren var veldig fin! Men jeg kommer jo til å være redd for å bruke den i tilfelle flekker og søl;)

Skrevet

Genseren var veldig fin! Men jeg kommer jo til å være redd for å bruke den i tilfelle flekker og søl;)

Den er likevel bare et klesplagg og tåler nok både lek og vask.

Det dummeste er jo å legge bort en nesten ubrukt genser fordi den var for fin til å brukes. Bruk den til halv-fint i starten, så kan den bli barnehagegenser om den får flekker eller blir slitt.

Skrevet

For meg er det alt for dyrt og unødvendig, selv om det selvsagt kan være sammenheng mellom kvalitet og pris.

Men du, hvis du ender opp med å ikke bruke den fordi du er redd for den, da blir den i hvert fall dyr. ;-) Ikke glem at ting også har en bruksverdi i tillegg til pengeverdi.

Anonymous poster hash: 69fb3...dc6

Skrevet

Aldri om jeg hadde kjøpt en bumullsgenser til den prisen!!! Men om den er i myk, god og kløfri ull så hadde den vært dyr-men likevel såvidt innafor ;-)

Skrevet

Aldri om jeg hadde kjøpt en bumullsgenser til den prisen!!! Men om den er i myk, god og kløfri ull så hadde den vært dyr-men likevel såvidt innafor ;-)

Ikke akkurat sesong for ull nå, så er nok bomull ja.

Skrevet

tenker innimellom er det helt greit :) 

Skrevet

Syns nok det var i meste laget. Men hvis den er veldig fin, og dere har økonomi til det,så hvorfor ikke en gang iblant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...