Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #1 Skrevet 12. april 2016 Mannen har kjøpt klær og han ser ikke på pris. Ene genseren kostet 460 kr. Vanlig tynn genser med trykk. Vanlig å kjøpe så dyre klær? Anonymous poster hash: d32cd...7fe
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #2 Skrevet 12. april 2016 Det er veldig enkelt å finne billigere klær, men så lenge dere har god råd så gjør det jo ikke noe. Det er mye annet vi kaster bort penger på som er like unødvendig. Anonymous poster hash: 919db...1a6
*Miss Marple* Skrevet 12. april 2016 #3 Skrevet 12. april 2016 Det kommer jo veldig an på deres økonomi selvsagt. Jeg kan kjøpe klær til den prisen, og jeg kan kjøpe en genser til 149 på Lindex, det tror jeg er ganske vanlig å variere mellom. Var genseren fin da?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #4 Skrevet 12. april 2016 Det kommer jo veldig an på deres økonomi selvsagt. Jeg kan kjøpe klær til den prisen, og jeg kan kjøpe en genser til 149 på Lindex, det tror jeg er ganske vanlig å variere mellom. Var genseren fin da? Genseren var veldig fin! Men jeg kommer jo til å være redd for å bruke den i tilfelle flekker og søl;) Anonymous poster hash: d32cd...7fe
*Miss Marple* Skrevet 12. april 2016 #5 Skrevet 12. april 2016 Genseren var veldig fin! Men jeg kommer jo til å være redd for å bruke den i tilfelle flekker og søl;) Anonymous poster hash: d32cd...7fe Den er likevel bare et klesplagg og tåler nok både lek og vask. Det dummeste er jo å legge bort en nesten ubrukt genser fordi den var for fin til å brukes. Bruk den til halv-fint i starten, så kan den bli barnehagegenser om den får flekker eller blir slitt.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #6 Skrevet 12. april 2016 For meg er det alt for dyrt og unødvendig, selv om det selvsagt kan være sammenheng mellom kvalitet og pris. Men du, hvis du ender opp med å ikke bruke den fordi du er redd for den, da blir den i hvert fall dyr. ;-) Ikke glem at ting også har en bruksverdi i tillegg til pengeverdi. Anonymous poster hash: 69fb3...dc6
guggu Skrevet 12. april 2016 #7 Skrevet 12. april 2016 Aldri om jeg hadde kjøpt en bumullsgenser til den prisen!!! Men om den er i myk, god og kløfri ull så hadde den vært dyr-men likevel såvidt innafor ;-)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #8 Skrevet 12. april 2016 Aldri om jeg hadde kjøpt en bumullsgenser til den prisen!!! Men om den er i myk, god og kløfri ull så hadde den vært dyr-men likevel såvidt innafor ;-) Ikke akkurat sesong for ull nå, så er nok bomull ja. Anonymous poster hash: d32cd...7fe
februarprins2013 Skrevet 12. april 2016 #9 Skrevet 12. april 2016 tenker innimellom er det helt greit
Salomine Skrevet 12. april 2016 #10 Skrevet 12. april 2016 Syns nok det var i meste laget. Men hvis den er veldig fin, og dere har økonomi til det,så hvorfor ikke en gang iblant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå