Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #1 Skrevet 12. april 2016 Må innrømme at det irriterer meg endel. Man mister så av poenget når kun siste svar blir sitert. Ser ofte at det blir misforståelser av det. Har opplevd å bli sitert med ting som ikke henger på greip i det hele tatt, ser det skjer flere ganger. Jeg synes faktisk det var bedre sånn som det var, selv om det til tider var eviglange siteringer. Men da kunne jeg i hvert fall bare bla over de. Anonymous poster hash: 07d0c...d98
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #2 Skrevet 12. april 2016 Mye bedre før! Nå må man jo lese hele tråden for å få sammenheng, og det gidder jeg ikke. Anonymous poster hash: aca8e...ecf
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #3 Skrevet 12. april 2016 Dytter litt Anonymous poster hash: 07d0c...d98
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #4 Skrevet 12. april 2016 Jeg var positiv til den nye ordningen, og den har jo endel fordeler. Men etter å ha sett det i praksis nå en liten stund så er jeg enig. Det er vanskeligere å følge tråden i innholdet, hvem som sier hva til hvem osv. Spesielt håpløst blir det hvis A har skrevet noe, B har svart og er uenig, og C svarer på dette igjen. Om C sier seg enig med A så vet man jo ikke hva A har svart, og det innlegget kan ligge flere sider tilbake i trådne. Sier C seg enig med B så ser man uansett ikke hva B mener når svaret til A er borte. Om det skal fungere så tror jeg man i det minste må behold ikke bare ett svar, men to. Da kan det fungere. Anonymous poster hash: bddd3...426
Yellow Brick Road Skrevet 12. april 2016 #5 Skrevet 12. april 2016 Mye bedre enn før. Sitering er noe herk. For meg kunne det godt ha vært totalt fjernet.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #6 Skrevet 12. april 2016 En klar forbedring! Anonymous poster hash: 8025f...c2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå