Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #1 Skrevet 12. april 2016 Vi har bare en vi. Får inntrykk av "alle" har tre eller fler. Kjøper dere brukt? 🤔 Anonymous poster hash: 76155...46c
Ylva og Mathilde Skrevet 12. april 2016 #2 Skrevet 12. april 2016 Jeg hadde vel 5 i løpet av 2 barn, 3 på det meste, brukt Simo, ny Quinny, Ny TFK, Ny Carena trille og brukt TFK søskenvogn. Greit å ha en i bilen, en til vanlige trilleturer og søskenvogna i helger, eller når jeg var alene. Føltes ikke voldsomt ekstravagant, altså. Solgte dessuten minst 3 av dem videre.
Gjest Stjerneklart Skrevet 12. april 2016 #3 Skrevet 12. april 2016 Jeg har bare én. Men jeg vurderer å kjøpe en god joggevogn/turvogn når hun begynner i barnehage. Da kan hun ha den "vanlige" stående i barnehagen, også kan jeg bruke joggevogna til skogsturer og joggeturer. Og evt. dra med den andre hjem de få gangene det trengs. I så fall kommer jeg til å kjøpe en joggevogn på finn.no, masse fine vogner der
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #4 Skrevet 12. april 2016 Kjøpt brukt ja. Klarer seg ikke med en vogn når barnet begynner i bhg eller får søsken. Har en vanlig vogn, en sovevogn i bhg, en søskenvogn (for tung å bruke til hverdags når jeg bare er hjemme med lillesøster), en quinny til reiser og en trille som står hos besteforeldrene som bor mange timer unna. Har ikke plass til både vogn og bagasje til fire når vi skal besøke dem. Anonymous poster hash: 39e24...ddd
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #5 Skrevet 12. april 2016 Jeg hadde en 3 i 1 vogn fram til vognbruk var over ved 3,5 år. Kosta 11000, men verdt det Anonymous poster hash: 80fa3...671
kristinehufine Skrevet 12. april 2016 #6 Skrevet 12. april 2016 Har bare en 😊 Kjøper nok en billig trille når hun blir eldre! Men en er nok!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #7 Skrevet 12. april 2016 Vi har en vogn og 1 trille. Begge er brukt av 2 barn Anonymous poster hash: 0ee9e...6be
Tipp topp Skrevet 12. april 2016 #8 Skrevet 12. april 2016 Til to barn har vi hatt en kombivogn og en trille. Aldri savnet flere.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #9 Skrevet 12. april 2016 En vogn, men vurderer å kjøpe en trille for å ha til byturer når denne skal stå i barnehagen. Har også inntrykk av at "alle" har mange vogner. Har ikke helt forstått poenget. Anonymous poster hash: ce567...b38
TPK Skrevet 12. april 2016 #10 Skrevet 12. april 2016 Vi har bare hatt én, pluss en enkel trille til ferier. Eldstemann sov inne i bhg, trengte ikke sovevogn. Med yngste brukte vi ikke vogna i hverdagene, da sto den i bhg. Brukte trilla en sjelden gang. Men vi kjører "over alt" da. Bor ikke så sentralt at det er aktuelt å gå i det daglige.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #11 Skrevet 12. april 2016 Vi har totalt tre vogner. En ny til vanlig bruk, en brukt til sovevogn i barnehagen og ei trille til mindre turer/kjøpesenter ol (og når vi ikke har plass i bilen til vanlig vogn). Disse er brukt til to barn (4 års forskjell). Anonymous poster hash: 28e6f...aec
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #12 Skrevet 12. april 2016 Jeg har hatt totalt 5 på tre barn. 1. Bebe Confort kombi 2. McLaren XT 3. Brio Go kombi 4. Phil and Ted's søskenvogn 5 en til McLaren XT (den forrige var utslitt) Alle vognene vi har hatt har vært nye og de har tilfredsstilt ulike behov der og da. Vi har kjørt mye vogn og lite bil og når vi var ferdig med de solgte vi de (bortsett fra den ene trillen, som gikk i bosset). Anonymous poster hash: 3b7f5...977
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #13 Skrevet 12. april 2016 Vi har flere vogner. 1 emmaljunga mondial, en stokke xplory, babyjogger city elite og quinny zapp extra. Alt til hver sitt bruk og de vil bli brukt av flere barn ☺ Anonymous poster hash: a213e...e9a
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #14 Skrevet 12. april 2016 Vi har flere vogner. 1 emmaljunga mondial, en stokke xplory, babyjogger city elite og quinny zapp extra. Alt til hver sitt bruk og de vil bli brukt av flere barn ☺ Anonymous poster hash: a213e...e9a Har kjøpt alle ny forresten. Tenker at når vi skal bruke de til flere barn så går det greit ☺ kjøpt flere av de på tilbud da ☺ Anonymous poster hash: a213e...e9a
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #15 Skrevet 12. april 2016 Jeg har 2 barn og 4 vogner. En barnehage vogn, en til minstemann på 2måneder, en trille til 2åringen og en søskenvogn. Alle blir brukt så mener vi har bruk for de 😊 Anonymous poster hash: b9443...d72
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #16 Skrevet 12. april 2016 Vi har ei vogn som brukes her hjemme, den ble kjøpt ny nå til tredjemann ❤️ Så har vi vogna etter storesøsknene som vil bli brukt som sovevogn i barnehagen etterhvert, samt ei trille som kan brukes på ferie og kjøpesenter osv når lille ikke lenger trenger vogna like mye. Tror det kommer an på hver enkelt familie sine behov også. Vi er avhengi av å kjøre til barnehagen, og da er det veldig greit å ha ei sovevogn som bare står der, så vi slipper å pakke med vogna i bilen hele tiden. Prøvde det med storesøster, men hun var mye syk det første året i bhg, og med bare ei vogn så sto vi plutselig uten om hun ble syk og vi ikke hadde med vogna hjem... Så det ble til at vi tok den med hjem nesten hver dag - for ett prakk! Trille ble også ett behov som dukka opp når barna ble større, og fortsatt trengte en dupp, men ikke ville sitte i vogn lengre. Veldig praktisk med ei lita trille som kunne ligge i bagasjerommet på bilen, alltid var med, men som tok lite plass 😃 Alt til sitt bruk, tenker jeg. Men, man trenger strengt tatt ikke mer enn ei vogn - men av praktiske grunner kan det i mange tilfeller være greit med flere 😃 Anonymous poster hash: f2243...552
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #17 Skrevet 12. april 2016 Har hatt totalt 5 vogner, har må 3 stk som venter på at lillesøster skal komme ut ☺ 1. Emmaljunga edge duo 2. Emmaljunga scooter 3. Babyjogger city mini 4. Babyjogger city elite 5. Simo kombi Synes den nye til babyjogger som kommet nå i mai virker spennende da, så kanskje jeg må ha den også. Anonymous poster hash: 8a7e8...0e0
❤lille stjerne❤ Skrevet 12. april 2016 #18 Skrevet 12. april 2016 Vi har tre vogner. En brio smile som vi kjøpte ny med bag og sportsdel og som er den vi bruker inder daglige, en reisetrille som vi har med på ferier ol og en gammel simo sportsvogn som vi bruker på turer i skogen, på hytta, snøføre ol og som skal bli sovevogn i barnehagen til høsten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå