Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #1 Skrevet 12. april 2016 Jeg er gravid, ca 30 uker på vei. Helt siden barneskolen har jeg hatt tannlegeskrekk. Min siste tannlegetime var da jeg gikk på ungdomsskolen. Så nektet jeg å gå mer, frem til i fjor. Da fikk jeg så tannpine at jeg besvimte og hadde ikke noe valg. Hadde mange hull og måtte rotfylle 4 tenner og sette på krone (grusom regning, men var verdt det). Den ene tanna med hull var de usikre på om møtte rotfylles, men siden jeg hadde så mange som måtte rotfylles, og denne var på kanten, så rotfylte de den ikke. Nå hsr jeg gått med vondt i tanna i 1 Mnd sikkert. Terskelen er, Pga angsten, veldig høy, for å ringe tannlegen, men jeg har vel snart ikke noe valg, siden d er vondt hele tiden, og smertestillende skal jeg jo ikke ta. Jeg kunne ringt tannlegen og spurt om jeg kan rotfylle den nå som jeg er David, men Pga angsten gjør jeg ikke det. Jeg spør her først. Noen som har erfaring? Man må jo ha bedøvelser, antibiotika, medisin inni tannen, paralgin forte etter behandling, osv. Anonymous poster hash: 3de6b...50d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå