Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #1 Skrevet 12. april 2016 Begynner akkurat å komme meg litt etter ekstrem kvalme. Har bestilt togbilletter 3 uker frem i tid, skal i en bursdag til familiemedlem. Tenkte dra alene med min 3 åring. Er da 24 uker gravid. Kjenner det allerede nå er vondt å sitte for lenge, eller ubehagelig hvis dere skjønner. Presser i magen, bedre å ligge. Redd kvalmen kommer tilbake også... Hva hadde dere gjort? På tog kan jeg Vertfall bevege meg litt gjevlig.... Har flyskrekk, derfor det er uaktuelt... Anonymous poster hash: df5bb...399
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #2 Skrevet 12. april 2016 man kan ikke skippe alt "i frykt for.." dra du, med 3 åringen din. Anonymous poster hash: 8c55a...77f
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #3 Skrevet 12. april 2016 Det kommer vel helt an på bekkenet ditt om det er lurt eller ikke. Jeg dro på togferie i fire uker når jeg var mellom 23 og 28 uker på vei og for meg gikk det flott. Anonymous poster hash: caeda...e8c
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #4 Skrevet 12. april 2016 Går ganske greit å stå og bevege seg litt på tog, enklere enn på buss eller i fly. De fleste slipper vel særlig kvalme på den tiden hvis det først har gitt slipp, men man vet jo aldri. Alene med en 3-åring kan jo være litt vanskelig hvis du må på toalett og kaste opp hele tiden. Men det går nok fint, da. Anonymous poster hash: c061e...201
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #5 Skrevet 12. april 2016 Det er jo det som er så fint med tog, at du kan vase rundt som du vil. Anonymous poster hash: 48e8f...43f
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #6 Skrevet 12. april 2016 OK takk foe svar... Ja det virker litt mer fritt. Jeg har ikke tatt tog langt sidebord var liten. Er der lett å bli bilsyk i tog? Mye svinger Osv? Beklager teite spørsmål.. Er bare veldig var på alt akkurat nå Anonymous poster hash: df5bb...399
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #7 Skrevet 12. april 2016 OK takk foe svar... Ja det virker litt mer fritt. Jeg har ikke tatt tog langt sidebord var liten. Er der lett å bli bilsyk i tog? Mye svinger Osv? Beklager teite spørsmål.. Er bare veldig var på alt akkurat nå Anonymous poster hash: df5bb...399 *siden jeg var Anonymous poster hash: df5bb...399
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #8 Skrevet 12. april 2016 Jeg syns ikke man merker noe særlig svinger en gang! Har tatt tog som gravid mange ganger og det går bare fint Anonymous poster hash: 14ea8...1c5
Mostly Harmless Skrevet 12. april 2016 #9 Skrevet 12. april 2016 Hvordan er treåringen da? Hvis du lett blir reisesyk og treåringen er høyt og lavt, ville jeg vurdert å bli hjemme om ikke kvalmen har sluppet taket til den tid. Togtoaletter er ganske ubekvemme til oppkast, og det er ikke gitt at du finner et ledig toalett som rommer både deg og treåringen om du plutselig trenger det.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #10 Skrevet 12. april 2016 Du har ikke tenkt på nattog da? Det gjorde jeg i uke 35 med min 3åring. Jeg kastet opp 24/7 så dagtog var uaktuelt, men nattog gikk strålende. Hadde sovekupé. Jenta sovnet i si seng på kvelden, sov i bilen til togstasjonen, og ble båret sovende inn på toget. Hun var temmelig overrasket da hun våknet opp i en annen by neste morgen.. 😊 Anonymous poster hash: 41a4b...7ba
februarprins2013 Skrevet 12. april 2016 #11 Skrevet 12. april 2016 tenker at det er det bare du som kan svare på jeg hadde gjort det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå