Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #1 Skrevet 12. april 2016 Som f. eks. på kjøpesenteret/i sentrum. Evt. andre triller som er gode? Anonymous poster hash: 787ae...baf
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #2 Skrevet 12. april 2016 Vi kjøpte en brukt zapp, fornøyd med den! Anonymous poster hash: fa1d0...f36
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #3 Skrevet 12. april 2016 Hatet at de ikke kunne legge ned ryggen. Og hvis man hang noe på styret så datt vogna bak 😨 Ellers veldig enkel og god å trille. Anonymous poster hash: 59aaf...9d2
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #4 Skrevet 12. april 2016 Vi var veldig fornøyd med vår ☺ brukte den til kjøpesenter og sånt, ikke så god i sentrum fordi her er det mye brostein. Vi har hatt den med på flyreiser flere ganger og den har alltid fått plass som håndbagasje oppi hyllene over setene ☺ Anonymous poster hash: 13c0b...379
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #5 Skrevet 12. april 2016 Vi har Stokke scoot som reisetrille og kjøpesentertrille. Helt fantastisk, elsker den:) Kjøpte den når Barnas hus hadde 25%. Eneste er at den er litt tung å slå opp, men går veldig greit. Anonymous poster hash: ae13d...264
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #6 Skrevet 12. april 2016 Takk for svarene! Quinny zapp extra har full liggestilling. Så er denne jeg vurderer. Så veldig lett og grei ut da. Stokke sin scoot har jeg kikket på. Ser veldig fin ut. Men den er jo litt mer enn en trille føler jeg. Anonymous poster hash: 787ae...baf
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #7 Skrevet 12. april 2016 Hva med 4me fusion? Ser at quinny xtra ikke kan legges sammen med setet på. Det er jo en ulempe. Anonymous poster hash: 787ae...baf
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #8 Skrevet 12. april 2016 Den er god på kjøpesenter og flyplasser og slikt, men ikke så fornøyd med den i mer ulendt terreng. På grusveier er den helt håpløs. Anonymous poster hash: 0344f...20f
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #9 Skrevet 12. april 2016 Quinny eller 4me? Jeg skal bare ha en trille for kjøpesenter. Evt. på reise. Kjører ofte hjem en helg, trenger ikke den store emmaljungaen for en helg f. eks. Baby er 10 mnd. Ser for meg at en slik trille kanskje er lettere til sommeren for turer på stranda også. Takk for svar. Anonymous poster hash: 787ae...baf
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #10 Skrevet 12. april 2016 Quinny eller 4me? Jeg skal bare ha en trille for kjøpesenter. Evt. på reise. Kjører ofte hjem en helg, trenger ikke den store emmaljungaen for en helg f. eks. Baby er 10 mnd. Ser for meg at en slik trille kanskje er lettere til sommeren for turer på stranda også. Takk for svar. Anonymous poster hash: 787ae...baf Quinny. Du klarer ikke å kjøre en quinny på stranda! Hjulene er helt ubrukelige for annet enn gulv og asfalt. Går ikke på gress heller. Anonymous poster hash: 0344f...20f
Jakkie Skrevet 12. april 2016 #11 Skrevet 12. april 2016 Vi vurderte den, men vi valgte babyzen yoyo som reisetrille, stokke crusi som kjøpesentervogn og simo som turvogn
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #12 Skrevet 12. april 2016 Hva med 4me fusion? Ser at quinny xtra ikke kan legges sammen med setet på. Det er jo en ulempe. Anonymous poster hash: 787ae...baf Vi har quinny zapp extra. Vi er veldig fornøyd, men som du sier kan den ikke legges sammen i en del og tar jo da en del større plass enn zapp. Vi kjøpte den som ekstravogn/kjøpesentervogn og hadde ikke behov for en vogn som går som håndbagasje på fly. I hovedvogna vår kan barnet kun sitte vendt fra oss, og vi ville derfor ha en vogn til som kunne brukes begge veier. Ellers er den god å trille og ryggen kan legges helt ned. Anonymous poster hash: 0ea9e...a09
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #13 Skrevet 12. april 2016 Takk for svar. Hm.. lest en del om forskjellige triller nå. Det er stort sett noen minus med alle. Men sånn er det jo. Jeg har jo en god og dyr hovedvogn. Så ønsker ikke bruke mange tusen. Ser ut som 4me har mye positivt. Kan ikke ha baby mot meg da men det kan jeg jo på vogna vår. Ser mange har baby jogger mini, men den er så dyr igjen. Hvor god er baby jogger? "Alle" har den jo.. Anonymous poster hash: 787ae...baf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå