Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #1 Skrevet 12. april 2016 Leste artikkelen på Nettavisen om barnebidrag. Kommentarfeltet der er mildt sagt fiendtlig mot mor. Der nevnes det alle de stakkars fedrene der mødrene ønsker å bli søkkrike og nekter de å se barna for å få høyere bidrag. Unnskyld meg men dra til retten og sørg for å se barna deres, hvor mange av disse er egentlig fedre som for faen i barna. Lever det gode liv og skylder på X'en ? Er vel bare å stå på å kreve tid med barna. Nei, her har far fått samværsfradrag for flere dager i mnd som han aldri har hatt barna. 4 dager pr.barn. Det blir 8 dager sim jeg har stått for alle utgiftene fordi NAV mener at det bidrar til at fedre får mer tid med barna sine å ha sånne flotte samværsklasser og ikke reelt samvær. Ikke har far ønsket barna noe mer i alle år. Reelt samvær er 9 netter i mnd. Kjøper aldri noe til de, jeg står for alt. Far går ned til 80% stilling, gjett hvem som må begynne jobbe mer. Jo det er meg for jeg må dekke enda større del av hans ansvar. Hele 650kr får jeg i bidrag pr barn, ja her blir jeg rik altså ! Firmabil blir lagt oppå lønna slik at årslønnen min blir høy å flott i forhold til hans. Men reelt så har jeg 22.000 utbetalt som skal dekke altifra huslån, mat til meg og 3 barn, klær og sko,forsikringer, fritidsaktiviteter, strøm. Ja alt som er. Trenger vel ikke si at her må jeg snu på hver krone. Hærlighet hvis denne mannen tok sitt ansvar på alvor, og hadde sine barn de 13 nettene i mnd, og jobbet fullt for å bidra så hadde jeg vært sjeleglad. En mor kan ikke nekte far samvær som alle påstår der, er bare å hente barnet til samvær det eller dra til retten og kjempe. Flott at noen moderne pappaer er flinke å ta sin del men la oss ikke glemme at det er mange mange av de som overlater største ansvaret på mor enda. Jeg påstår gjerne at mange skilsmisser er fordi kvinnene er skuffet over manglende deltakelse både når det gjelder husarbeid og barn. Og tenker at de kvitter seg med ekstra barnet (mannen) Bla, bla, bla Ja det finnes flotte tilstedeværende fedre som har gale x'er men tror jammen meg det er langt flere av de som vil slippe unna ansvaret og klager sin nød over hu der x'en som ikke gir meg lov til å se barna. Vil du se barna, så se barna. Punktum. Anonymous poster hash: 013ce...c8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå