Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #1 Skrevet 12. april 2016 http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=73480140 Og nei, jeg er ikke selger! Syns bare dette var et sjeldent kult hus med mange stilige detaljer. Ikke alt som er 100% selvsagt, men sånn er det jo sjelden Likte løsningene må jeg si, og så DET soverommet da! Anonymous poster hash: e0615...e36
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #2 Skrevet 12. april 2016 Nydelig! 😍 Anonymous poster hash: b2adb...ba2
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #3 Skrevet 12. april 2016 Slett ikke verst, men de har gjort noen prioriteringer jeg ikke ville gjort hvis jeg hadde bygd det huset. Men mye fint. Lurer på hvorfor de har forskjellige fronter på kjøkkenskapene sine dog. (Nei, det er ikke blant de prioriteringene jeg snakket om over.) Anonymous poster hash: 5ce48...3a1
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #4 Skrevet 12. april 2016 Det var helt rått, og jeg var enig med deg helt til jeg så planløsningen. Utrolig kjipt med bare to soverom i hovedløsningen, hadde ikke betalt 7 mill for det. Anonymous poster hash: 97d55...5a8
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #5 Skrevet 12. april 2016 Absolutt ikke min stil. Fikk skikkelig bunkers følelse. Litt klaustrofobisk. Soverommet var veldig upraktisk med trinn opp til senga. Og innestengt følelse.. Men vi er forskjellige heldigvis, dette var virkelig ikke min stil i det hele tatt. Men helt sikkert noen andres. Anonymous poster hash: 88ea3...32f
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #6 Skrevet 12. april 2016 Inngangspartiet så ut som en offentlig bygning Vinduene som utstillingsvinduer, snakk om innsyn da Uteområdene var utrolig ukoselige, fikk følelse av institusjon Nei takk. Anonymous poster hash: 8c8a3...d6d
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #7 Skrevet 12. april 2016 Hm, her likte jeg nesten ingenting! Var så spesielt og rart. Kaldt liksom. Anonymous poster hash: 85654...c41
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #8 Skrevet 12. april 2016 Heller ikke min stil. Altfor firkanta. Anonymous poster hash: 66bd6...2d8
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #9 Skrevet 12. april 2016 Det er jo bare betong overalt. Hadde fått hetta av å bo nede i kjelleren, store vinduer og det eneste du ser er svære betongvegger. Ikke skjønner jeg heller helt greia med med "trone" på soverommet. Og hvorfor vinduer så lavt på veggen Anonymous poster hash: 571d4...c48
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #10 Skrevet 12. april 2016 Det var helt rått, og jeg var enig med deg helt til jeg så planløsningen. Utrolig kjipt med bare to soverom i hovedløsningen, hadde ikke betalt 7 mill for det. Anonymous poster hash: 97d55...5a8 Ja, enig med deg i den! HI Anonymous poster hash: e0615...e36
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #11 Skrevet 12. april 2016 Det er jo bare betong overalt. Hadde fått hetta av å bo nede i kjelleren, store vinduer og det eneste du ser er svære betongvegger. Ikke skjønner jeg heller helt greia med med "trone" på soverommet. Og hvorfor vinduer så lavt på veggen Anonymous poster hash: 571d4...c48 Syns soverommet var kjempefin jeg da, og det med vinduer langt ned på veggen skaper veldig fint lys uten at man får innsyn. Syns betong er rålekkert, men man har jo ikke nødvendigvis samme smak HI Anonymous poster hash: e0615...e36
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #12 Skrevet 12. april 2016 Syns soverommet var kjempefin jeg da, og det med vinduer langt ned på veggen skaper veldig fint lys uten at man får innsyn. Syns betong er rålekkert, men man har jo ikke nødvendigvis samme smak HI Anonymous poster hash: e0615...e36 Enig med deg, Hi. Et fantastisk hus på alle måter! 👍😊 Anonymous poster hash: 52fca...86c
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #13 Skrevet 12. april 2016 En ting jeg lurer på er hvorfor soverommet til foreldre ofte er så mye større enn til barna...? Unga er jo mer på rommet.... Anonymous poster hash: 39e3e...1cf
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #14 Skrevet 12. april 2016 Fint, men langt ifra perfekt. Så dyr og bare to soverom....med mindre man bruker utleiedelen selv da. Ja kan vel bruke tv-stuen til soverom også forsåvidt. Likte ikke å ha peisen midt i romme. Men den generelle stilen likte jeg, det var helt min gate. Anonymous poster hash: 6723b...997
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #15 Skrevet 12. april 2016 Syns soverommet var kjempefin jeg da, og det med vinduer langt ned på veggen skaper veldig fint lys uten at man får innsyn. Syns betong er rålekkert, men man har jo ikke nødvendigvis samme smak HI Anonymous poster hash: e0615...e36 Betong er jo helt greit det, men jeg synes det er utrolig trist å ikke se noe annet enn betongvegger fra soverommene Anonymous poster hash: 571d4...c48
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #16 Skrevet 12. april 2016 Fantastisk hus! Anonymous poster hash: e937d...d3c
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #17 Skrevet 12. april 2016 En ting jeg lurer på er hvorfor soverommet til foreldre ofte er så mye større enn til barna...? Unga er jo mer på rommet.... Anonymous poster hash: 39e3e...1cf Ja, det kan du si, men kanskje de bruker kjellerstuen? Hos oss har ungene større rom enn vi har, og i tillegg har de kjellerstue - men da bygget prioriterte vi heller størrelse på andre rom enn vårt soverom, som tross alt ikke behøver annet enn en seng og nattbord (har ikke garderobeskap der, men walk-in). Ungene er like mye på rommet sitt som i kjellerstuen, der har de jo sin sone og får være for seg selv. Selv om jeg syns soverommet (foreldresoverommet) var kjempelekkert her, så ville jeg ikke laget de så stort på bekostning av barnas rom, nei. HI Anonymous poster hash: e0615...e36
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #18 Skrevet 12. april 2016 En ting jeg lurer på er hvorfor soverommet til foreldre ofte er så mye større enn til barna...? Unga er jo mer på rommet.... Anonymous poster hash: 39e3e...1cf Vi har tatt det største av praktiske grunner. Vi har større seng, vi har behov for vesentlig mer lagring enn barna, vi har hatt, og skal med tiden ha babyseng, vi her skittentøykurven hos oss osv. Og med flere barn og ett stort soverom slapp det å bli urettferdig. Barna har ikke sesongklær, håndkler, symaskin, medisiner, strykejern og brett, bunader, dresser, safe osv på rommene sine. Kun leker og klær for sesongen vi er i. Godt å kunne puste litt på soverommet også☺ Anonymous poster hash: 73eaf...d06
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #19 Skrevet 12. april 2016 Fint, men langt ifra perfekt. Så dyr og bare to soverom....med mindre man bruker utleiedelen selv da. Ja kan vel bruke tv-stuen til soverom også forsåvidt. Likte ikke å ha peisen midt i romme. Men den generelle stilen likte jeg, det var helt min gate. Anonymous poster hash: 6723b...997 Syns peisen var det flotteste med hele huset jeg nesten, ha ha - neida, men den var virkelig rålekker! Syns ikke huset var dyrt jeg, tmed en sånn standard, størrelse og byggeår hadde det kostet mer her jeg bor i hvert fall (men Stavanger-området er jo ikke akkurat hot prismessig på bolig for tiden) HI Anonymous poster hash: e0615...e36
Leeloo76 Skrevet 12. april 2016 #20 Skrevet 12. april 2016 Love it, perfekt for meg som hater å klippe gress Problemet er at med mine elendige husmorskills ville det jo aldri sett slik ut om jeg bodde der!! Jeg er ikke fan av mer enn to etasjer (vil helst ha alt på ett plan), men elsket stilen, utrolig gjennomført. Litt merkelig å bruke penger på å ha trapp opp til senga kanskje, men arkitekter er jo ikke alltid kjent for å tenke praktisk (eller på budsjett)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #21 Skrevet 12. april 2016 Synes huset var kult Likte best stua. Men badene var grusomme! Og kjelleren utrolig deprimerende, hvem vil bo innestengt på den måten der? Anonymous poster hash: 493a0...fdc
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #22 Skrevet 12. april 2016 Nydelig hus 😍 Anonymous poster hash: 3dca0...ff8
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #23 Skrevet 12. april 2016 Fælt Anonymous poster hash: d5f86...97a
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #24 Skrevet 12. april 2016 2.40 under taket overalt. Nei takk. Jeg nekter å bo et sted som har under 2.80 under taket. Og de lave vinduene bidro til at rommene virka bunntunge og enda lavere under taket. Anonymous poster hash: b052f...5bd
Hønemor30 Skrevet 12. april 2016 #25 Skrevet 12. april 2016 Mye fint men likte ikke bunkers følelsen i kjelleren. Se rett i betongvegg fra de fleste vunduer er bare deprimerende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå