Gå til innhold

Noen råd? Ang dødt kjæledyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Marsvinet til jenta mi på 6 år ble avlivet nå ikveld, hun var veldig syk stakkars...

Men saken er, jenta mi elsket virkelig det dyret. Så da lurer jeg på.. Burde jeg fortelle henne det når hun våkner og la henne ha en dag hjemme fra skolen for å sørge, eller burde jeg vente til etter skoletid før jeg sier noe?

Anonymous poster hash: 1556b...9ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om hu elsket marsvinet så utrolig høyt, vil jeg tro at hun vil merke det når hun går for å si god morgen ? ( jeg sier i alle fall god morgen til dyrene mine ). Om hu ikke bryr seg nok til å sjekke til sitt elskede marsvin på morran, tør jeg påstå at sååå viktig er ikke dyret for henne at en hjemmedag er nødvendig.

Anonymous poster hash: d824d...d7c

Skrevet

Er det jeg står å lurer på, hun bruker alltid sjekke dyra om morningen, men om jeg bestemmer meg for at hun skal på skolen og få beskjeden senere, så sksl jeg alltids klare å få henne til å ikke se til de...

Anonymous poster hash: 1556b...9ad

Skrevet

Om hu elsket marsvinet så utrolig høyt, vil jeg tro at hun vil merke det når hun går for å si god morgen ? ( jeg sier i alle fall god morgen til dyrene mine ). Om hu ikke bryr seg nok til å sjekke til sitt elskede marsvin på morran, tør jeg påstå at sååå viktig er ikke dyret for henne at en hjemmedag er nødvendig.

Anonymous poster hash: d824d...d7c

For alle som ikke har samme rutine som deg er noen ufølsomme beist? Når man trodde man hadde sett det meste av snardømmende snerper!!

Til hi, hvis du kan utsette å si det er kanskje det best? Så kan dere bruke ettermiddag/kveld på å sørge, ev ta dagen i morgen også til hjelp.

Anonymous poster hash: adee8...f44

Skrevet

Mine var litt yngre, men då katten vår måtte plutseleg avlivast, så venta eg til etter bhg for å fortelje det, og så hadde vi begravelse.  Måtte fortelje om det i bhg, for eldsteguten på 5 vart litt utagerande dei neste dagene.

Men eg hadde ikkje høve til å vere heime med sørgande ungar.

Anonymous poster hash: bf429...89d
Skrevet

Ta det etter. Ingen grunn til å legge til rette for en hel dag alene hjemme for å sørge.

Anonymous poster hash: 22220...6b5

Skrevet

Ta det i ettermiddag.

Det er jo livets brutale realitet, så hun må lære å håndtere det.

Trist ja, men en hel dag hjemme blir litt voldsomt.

Anonymous poster hash: 4b69d...c07

Skrevet

Stakkars dyr og jente.

Ville tatt det på ettermiddagen

Lykke til ❤💙

Anonymous poster hash: c0a94...b62

Skrevet

Ville ikke akkurat laget noe drama rundt en død gnager. Sånn er livet. Man lever og dør.

Anonymous poster hash: 18a0e...66b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...