Gå til innhold

Ingen forum for fosterhjem?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ble bedt om å være fosterhjem for en tid tilbake siden, og opplever at vi ikke har noe støtteapparat. Vi får ingen veiledning siden ingen har tid, og det begynner å tære på oss. Finnes det ingen forum på nett for familier som er fosterhjem?

 

Anonymous poster hash: 9fcd3...f37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok fordi det er fort gjort å bryte taushetsplikt i debatter, at slikt ikke finnes.

Men det er noen foreninger som kan rådgi mer generelt kanskje?

 

 



Anonymous poster hash: 617ab...b18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...