Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #1 Skrevet 11. april 2016 Vi ble bedt om å være fosterhjem for en tid tilbake siden, og opplever at vi ikke har noe støtteapparat. Vi får ingen veiledning siden ingen har tid, og det begynner å tære på oss. Finnes det ingen forum på nett for familier som er fosterhjem? Anonymous poster hash: 9fcd3...f37
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #2 Skrevet 12. april 2016 Det er nok fordi det er fort gjort å bryte taushetsplikt i debatter, at slikt ikke finnes. Men det er noen foreninger som kan rådgi mer generelt kanskje? Anonymous poster hash: 617ab...b18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå