Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #1 Skrevet 11. april 2016 Har omtrent gjort det siden jeg fikk tenner.. Klarer å slutte i blant, men så begynner jeg igjen etter måneder. Lengste jeg har klart er halvannet år. Go'negl fungerer gjerne i startfasen, for å roe uvanen. Men ikke så ideell akkurat nå pga. liten baby. Glad for alle tips! Anonymous poster hash: c960d...0a7
Fandens Oldemor Skrevet 11. april 2016 #2 Skrevet 11. april 2016 - lese om hvor ekkelt det faktisk er med alle bakteriene - tenke på hvor pent det er med fine negler - lese mer om bakteriene - tenke på at det er greit å ha voksne hender når man er voksen, alle ser det jo - Go'negl og alle ulempene det medfører med baby, slik at man ser det er mye mer lettvint å bare slutte enn å måtte vaske hender og ha på nytt hele tiden Det er bare vanskelig til du får litt negler. Da må du file, stelle og lakke dem, slik at det oppleves som absolutt ikke verdt det å bite dem av igjen og begynne på nytt. Gjerne fransk manikyr, det tar urlang tid og er ikke noe man har lyst til å bite av etterpå.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #3 Skrevet 11. april 2016 For meg fungerte det å lakke de! Lakka de fra starten av og nå biter jeg ikke:) Anonymous poster hash: 6da45...cc3
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #4 Skrevet 12. april 2016 Enig med lakkering. Jeg klarer også å holde meg lenge, helt til jeg er sløv og sluntrer unna lakkeringen... Anonymous poster hash: 94a1c...fe9
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #5 Skrevet 12. april 2016 Ta på neglelakk, eneste som funket for meg. Husker ikke sist gang jeg bet negler. Anonymous poster hash: b0d0f...40a
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #6 Skrevet 12. april 2016 Jeg beit negler fram til jeg var 18 år. Da begynte jeg å jobbe med ei som hadde så flotte velstelte negler og vi styra mye med diverse negllakker. Jeg hadde en tendens til å file neglene med tennene om jeg ikke hadde neglfil i nærheten (og det funket jo dårlig da neglene bare fliset seg enda mer og tilslutt var det ikke noe igjen) Så i overgangsperioden gikk jeg alltid med negllakk på pluss en neglfil i veska Det er snart 20 år siden, men det hender jeg tar meg i å skulle file neglene med tennene. Da prøver jeg å tenke på alle bakteriene vi har under neglene, og da løper jeg og henter fila Anonymous poster hash: 7f50e...1b1
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #7 Skrevet 12. april 2016 Jeg har akkurat slutta for... tja hva da? 50'ende gang i livet Denne gangen sluttet jeg uten noe som helst produkter, eller styr. Jeg skal søke jobber, og det å komme på intervju med negler som ser ut som de hører til en nevrotiker (det er jo sånn vi ser ut) er ikke ok. Prøv å tenk hvor ekkelt andre synes det ser ut, spesielt på oss jenter, vi ser utrolig lite stelt ut med de oppspiste, nedtygga neglene våre Sist gang jeg slutta, fikk jeg lakka de pittesmå neglene mine på Lakkbar, med sånn neglelakk som sitter "for all tid", jeg syntes jeg så teit ut (ser jo ikke bra ut med neglelakk på disse, ikke eksisterende neglene) men Negldamen overbeviste meg om at jeg så 10 ganger bedre ut enn med de nedbitte ustelte. Uansett, det fikk meg til å ikke bite. Lykke til God negl er for meg noe skit, når jeg, helt uten å merke det, først har lurt hendene inn i munnen, har jeg den grusomme smaken uansett og kan forte meg å bite resten ahhh er det mulig? Jeg føler meg enormt mye mer feminin med fine negler, så håper jeg klare å holde meg nå Lykke til til deg også! Anonymous poster hash: 2720e...ac5
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #8 Skrevet 12. april 2016 Det er som med slanking BESTEM seg. Vær streng med deg selv Anonymous poster hash: 9f581...1e9
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #9 Skrevet 12. april 2016 Takk for alle tips:) Ja, man må bestemme seg og være motivert nok. Bakterier hjelper ikke å tenke på. Har bitt hele livet og er veldig frisk av meg. Og samler seg ikke like mye skit under der når de er så korte;) Neglelakk kan funke, men kan også bli sittende å pelle av/bite av lakken.. Bedre enn å bite neglene, da;) Skal også søke jobber, og det er mye motivasjon. I tillegg er det så deilig å ikke måtte gjemme hendene til en hver tid. Er egentlig sykt at man gjør det når man er SÅ flau over det. Skal også alltid fikse med tennene når de fliser seg, selv om det bare blir verre.. Planen nå: Har lastet ned en app hvor jeg kan gi meg selv stjerne for hver dag jeg ikke biter;) Rød stjerne hvis jeg gjør det. Tenkte det kan motivere til å ikke "skal bare litt".. Hvis jeg får 5 stjerner på rad skal jeg kjøpe meg selv en liten premie, 10 en til. Og så skal jeg kjøpe tyggegummi som jeg kan ta i stedet når trangen er stor. Og så skal jeg ha saks og fil tilgjengelig så jeg kan fikse med det i stedet. Og har et par bilder på mobilen å ta frem som inspirasjon. Skal få det til! Er så fint med fine negler og lei av å være flau og gjemme hendene! Tar gjerne i mot flere tips:) Anonymous poster hash: c960d...0a7
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #10 Skrevet 12. april 2016 Takk for alle tips:) Ja, man må bestemme seg og være motivert nok. Bakterier hjelper ikke å tenke på. Har bitt hele livet og er veldig frisk av meg. Og samler seg ikke like mye skit under der når de er så korte;) Neglelakk kan funke, men kan også bli sittende å pelle av/bite av lakken.. Bedre enn å bite neglene, da;) Skal også søke jobber, og det er mye motivasjon. I tillegg er det så deilig å ikke måtte gjemme hendene til en hver tid. Er egentlig sykt at man gjør det når man er SÅ flau over det. Skal også alltid fikse med tennene når de fliser seg, selv om det bare blir verre.. Planen nå: Har lastet ned en app hvor jeg kan gi meg selv stjerne for hver dag jeg ikke biter;) Rød stjerne hvis jeg gjør det. Tenkte det kan motivere til å ikke "skal bare litt".. Hvis jeg får 5 stjerner på rad skal jeg kjøpe meg selv en liten premie, 10 en til. Og så skal jeg kjøpe tyggegummi som jeg kan ta i stedet når trangen er stor. Og så skal jeg ha saks og fil tilgjengelig så jeg kan fikse med det i stedet. Og har et par bilder på mobilen å ta frem som inspirasjon. Skal få det til! Er så fint med fine negler og lei av å være flau og gjemme hendene! Tar gjerne i mot flere tips:) Anonymous poster hash: c960d...0a7 Vet at det ikke tar så mange dager før uvanen er borte, men så går det galt før eller siden når noe knekker eller fliser seg.. Så får komme meg "over kneika", og så være kjempebøye med å file og stelle. Anonymous poster hash: c960d...0a7
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #11 Skrevet 12. april 2016 prøv gelénegler evt. Anonymous poster hash: 4aaf7...533
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #12 Skrevet 12. april 2016 prøv gelénegler evt. Anonymous poster hash: 4aaf7...533 Støtter denne. Det hjalp meg. Anonymous poster hash: d5184...488
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #13 Skrevet 12. april 2016 prøv gelénegler evt. Anonymous poster hash: 4aaf7...533 Hm, kanskje det? Hvor lenge varer de/hvordan fungerer dette? Anonymous poster hash: c960d...0a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå