Gå til innhold

Sko fra H&M til snart 7åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har pleid å kjøpe skikkelige sko til henne, men hun sliter noe veldig på sko. Blir jo ruinert... Er det helt krise med billige sko fra H&M?

Anonymous poster hash: 40b57...f1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har barna sko fra H&M. Men det er ikke de eneste skoene de har. Vi liker å variere. Hadde nok ikke kjøpt det som eneste skopar. De ser ikke ut til å være av beste kvalitet med tanke på demping og støtte. 

Skrevet

Jeg er veldig for skikkelige sko til barn. Særlig når du sier at hun sliter sånn på sko. Pensko etc. er jo kjekt å kjøpe der, men hverdagssko ville jeg heller forsøkt å finne på salg.

Jeg stod selv på H&M og vurderte et par sko til min egen jente, men slo det heldigvis fra meg. Sålene er ikke noe gode, og alt er bare plastikk.

Skrevet

Ikke som eneste par. Men som et jåle eller noe sånt par, ja. 

Skrevet

Har du sett på Shoeday da? De har jo ganske billige sko til barn, jeg har inntrykk av at kvaliteten er noe bedre enn på hm.

Skrevet

Jentene mine på 7 og 9 år har flere par sko fra HM, men det er "bursdagssko" og kippe på seg på vei til trampolina sko.

Sko til gåturer, lek i skog og mark og lange dager ute med løping og herjing har de skikkelige sko til. Særlig om hun sliter veldig på skoene vil jeg tro hun trenger skikkelige sko pga beinstilling osv.

Jeg tror aldri jeg har kjøpt et par sko til full pris, det er jo salg hele tiden. Nå sist på skoringen, 2 for 1 og jeg kjøpte da to par som kostet 499 hver og fikk to par for under 500 kroner.

Følg også med på xxl o.l. butikker, de har stadig salg. Har også kjøpt sko som opprinnelig var dyre på salg i nettbutikker som zalando og lekmer.

Anonymous poster hash: df7e5...3ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...