Gå til innhold

Har du laget profil på datingsider mens du var i et forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg laget en profil på match når mannen og jeg hadde vært sammen i 14 år.

Vi gikk gjennom en vanskelig periode på den tiden.

Klarer ikke helt å forklare hvorfor jeg gjorde det, men tipper at jeg var nysgjerrig på utvalget og ville se om det var noen vettuge menn på slike sider.

Jeg satt alene hjemme på kvelden mens mannen jobbet overtid og kjedet meg.

Når jeg tenker tilbake på det får jeg dårlig samvittighet og blir småkvalm over hva jeg gjorde mot den gode mannen min. Han vet det selvsagt ikke og jeg møtte aldri noen andre, men det føles likevel som om jeg var utro.

Andre som har gjort noe lignende og hvorfor gjorde du det?

Anonymous poster hash: f494c...4c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men jeg ser ikke helt det store sviket. Nysgjerrighet må da være ok.

Skrevet

Ikke jeg, men min eks gjorde dette flere ganger. Fordi han kjeder aeg visstnok. Var ikke det som var årsaken til bruddet for å si det sånn. Det var fordi han var dramaqueen verre enn noen damer.

Men jeg visste om det og har ingen tillitsproblemer. Men ikke fortell det til mannen da... Det gjør det nok bare verre

Anonymous poster hash: 60dba...e7d

Skrevet

Jeg har gjort det en gang. Dette var for å undersøke om mannen løy til meg, men jeg forstod ikke noe av denne datingsiden jeg registrerte meg på så jeg fant aldri ut av noe. Jeg fortalte det til mannen, men jeg fortalte også grunnen! Grunnen var at jeg fant ut at han hadde registrert seg på flere datingsider! Han har registrert seg på enda flere i ettertid. Senest for ett halvt år siden. Han sier han var nyskjerrig på hvem som hadde registrert seg på disse sidene. Vi har kranglet mye om dette for dette er ikke normalt i mine øyne! Om han ser for seg å tilbringe resten av livet med meg er det ikke viktig å vite hvem som er registrert på disse datingsidene. Jeg har mistet mye tillit til han på grunn av dette, mye fordi han har nektet for å ha registrert seg å sagt at det kommer opp som spam. Ut fra profilene som er opprettet så er dette helt usannsynlig! Nå har han fått beskjed om at det er kroken på døren om jeg finner ut at han har registrert seg på en ny side. Såpass mye tillit har jeg mistet til han.

Anonymous poster hash: 2c84b...e43

Skrevet

Jeg har gjort det en gang. Dette var for å undersøke om mannen løy til meg, men jeg forstod ikke noe av denne datingsiden jeg registrerte meg på så jeg fant aldri ut av noe. Jeg fortalte det til mannen, men jeg fortalte også grunnen! Grunnen var at jeg fant ut at han hadde registrert seg på flere datingsider! Han har registrert seg på enda flere i ettertid. Senest for ett halvt år siden. Han sier han var nyskjerrig på hvem som hadde registrert seg på disse sidene. Vi har kranglet mye om dette for dette er ikke normalt i mine øyne! Om han ser for seg å tilbringe resten av livet med meg er det ikke viktig å vite hvem som er registrert på disse datingsidene. Jeg har mistet mye tillit til han på grunn av dette, mye fordi han har nektet for å ha registrert seg å sagt at det kommer opp som spam. Ut fra profilene som er opprettet så er dette helt usannsynlig! Nå har han fått beskjed om at det er kroken på døren om jeg finner ut at han har registrert seg på en ny side. Såpass mye tillit har jeg mistet til han.

Anonymous poster hash: 2c84b...e43

Jeg har vært på flere datesider i løpet av en del år (når jeg har vært singel). Aldri har jeg opplevd at profiler er blitt opprettet for meg på slike sider "som spam". Heller ikke på sider jeg har søkt på og kikket på, men valgt å ikke opprette profil på.

Så det mannen din forteller deg, det er bare løgn. Så beklager å si det, den mannen din kan du ikke stole på.

Når han vet at du er oppmerksom på ham nå så vil han trolig bare bli flinkere til å skjule sporene sine :/

Det er veldig mange gifte menn på slike datesider, noen er ærlig og forteller at de er gift (men de er i fåtall), de fleste later som om de er single.

Jeg synes du skal kreve parterapi. Mannen din må jobbe litt for saken hvis han vil beholde deg. Hvis du bare krever at han skal holde seg borte fra slike sider så blir du gående og mistenke ham og ev. sjekke. Så uansett om han oppretter slike sider igjen eller ikke, så vil du ikke ha noen tillit til ham. Du vil også være den som er sårbar i den situasjonen, nærmest vente på at han gjør neste trekk i dateverden.

Snu rundt, ta kontrollen, krev parterapi. La ham få svette litt, la han bevise at det er deg han vil ha. La ham sitte og forklare til en nøytral tredjeperson hva han har gjort. Spør ham foran fagpersonen hvorfor du skal ha tillit til ham når han har løyet til deg, blitt tatt, lovet bedring, fortsatt å opprette profiler for dating og så løyet igjen når du tok ham på fersken. Spør hva han har tenkt å gjøre for at du skal få tillit til deg igjen. Spør ham hvorfor du skal gidde å være sammen med ham videre. La ham svette! Og la ham jobbe for å beholde deg. Ikke sitt og vent til han er "utpå" igjen, da blir du offeret. Ta heller styringa og la ham jobbe for å beholde deg.

Jeg tror det er eneste måten du kan redde et slikt forhold, eneste måten han kanskje forstår alvoret.

Anonymous poster hash: 3e34a...c0b

Skrevet

Skjønner ikke at man tør slikt, jeg. Må da være store sjanser for at en eller annen kjent ser en der. Som vet at en er i et forhold.

Anonymous poster hash: 16add...7e4

Skrevet

Hadde aldri akseptert det. Been there done that, eksen sa også at det var av nysgjerrighet. Jepp, nysgjerrighet som gikk i hodet på ham da han så hvor mange snertne attenåringer han kunne få uten å bruke så mye krefter på dating, og han var utro etter noter. Jeg synes det er respektløst overfor partner. Nysgjerrigheten din kan du stille et annet sted enn på datingsside på nett. Ikke nok med at man kan bli oppdaget av partneren, men det er stor sannsynlighet at det er kjente folk på slike sider. Hvordan vil venner og familie se på kona til en mann som har åpen datingsprofil på nett der han søker etter dame, samtidig som han er gift? Jeg hadde blitt utrolig flau hvis jeg fant ut fra noen andre. Da ser jo alle at mannen har null respekt for dama si. Hvorfor MÅ folk ødelegge et godt fungerende forhold på grunn av nysgjerrighet? Er det verdt å bli deltidsforelder på grunn av "lek" på nett? Voks opp sier jeg bare...

Skrevet

Helt enig med dere som synes det er respektløst og dumt. Jeg angrer på at jeg gjorde det, men vi gikk som sagt gjennom en tung periode og jeg var nok både nysgjerrig og ønsket å se om det var noen alternativer der ute.

Det var absolutt mange alternativer. Det var også plenty med gifte/ samboende menn og kvinner som var ute etter noe på si. Jeg var nok ikke helt der så det ble bare litt chatting, men jeg føler meg skikkelig rotten som gjorde noe slikt bak ryggen på mannen min. Jeg hadde mislikt det svært mye om det hadde vært han som gjorde det så derfor føler jeg det som en slags utroskap.

Selvom dette er flere år siden nå så plager det meg at jeg var så selvsentrert og egoistisk mens mannen min jobbet overtid for at vi skulle få endene til å møtes.

Hi

Anonymous poster hash: f494c...4c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...