Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #1 Skrevet 11. april 2016 http://krisssy.blogg.no/ Anonymous poster hash: 74fa7...56a
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #2 Skrevet 11. april 2016 Huff, stakkars Håper hun får hjelp Anonymous poster hash: 66332...78f
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #3 Skrevet 11. april 2016 Stakkars jente Anonymous poster hash: 39e92...2d4
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #4 Skrevet 11. april 2016 Ble litt satt ut av de bena jeg. Jeg håper for hennes skyld at vinkelen på bildene overdriver de drastisk. Anonymous poster hash: fdca4...8d3
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #5 Skrevet 12. april 2016 Veldig pen jente, men alt for tynn ja. Det er ille når lårene er like tynne som leggene. Anonymous poster hash: f081b...a12
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #6 Skrevet 12. april 2016 Hvor gammel er hun da? Jeg var også veldig mager da jeg var 14-17 år, vokste veldig i høyden før hormoner og kvinnelige fasong kom på plass etterhvert. Da jeg gikk ut av ungdomsskolen var jeg 174 cm høy og veide rett over 50 kg, tynn som en brøytestikke. Jeg spiste som en hest og kunne overhodet ikke noe for at jeg var så tynn, noen er det bare en periode. La på meg etterhvert da, som 18-åring veide jeg 58-60 kg og der holdt jeg meg etterpå, det er jo en helt grei vekt for en ung jente. Nå som jeg er 40 år er 65 kg mer passe, de 5 kiloene gjør at ansiktet og kroppen ser penere ut når man begynner bli "gammel" Anonymous poster hash: ec178...85c
Luksusdyret Skrevet 12. april 2016 #7 Skrevet 12. april 2016 Hvor gammel er hun da? Jeg var også veldig mager da jeg var 14-17 år, vokste veldig i høyden før hormoner og kvinnelige fasong kom på plass etterhvert. Da jeg gikk ut av ungdomsskolen var jeg 174 cm høy og veide rett over 50 kg, tynn som en brøytestikke. Jeg spiste som en hest og kunne overhodet ikke noe for at jeg var så tynn, noen er det bare en periode. La på meg etterhvert da, som 18-åring veide jeg 58-60 kg og der holdt jeg meg etterpå, det er jo en helt grei vekt for en ung jente. Nå som jeg er 40 år er 65 kg mer passe, de 5 kiloene gjør at ansiktet og kroppen ser penere ut når man begynner bli "gammel" Anonymous poster hash: ec178...85c Men du promoterte ikke din utseende på nett som noe man skal strebe etter ved å ta bilder av deg selv i tynnest mulig vinkel og legge de ut på nett. Det er jo ikke noe galt å være mager fordi man er skapt sånn, det er å fremstille kroppen som ideal som kan være skadelig for allerede kroppsfikserte tenåringsjenter.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #8 Skrevet 12. april 2016 Men du promoterte ikke din utseende på nett som noe man skal strebe etter ved å ta bilder av deg selv i tynnest mulig vinkel og legge de ut på nett. Det er jo ikke noe galt å være mager fordi man er skapt sånn, det er å fremstille kroppen som ideal som kan være skadelig for allerede kroppsfikserte tenåringsjenter. Joda, ser den. Da jeg var tenåring var det hverken internett eller datamaskiner, og jeg hadde kallenavn som sugerøret og strykebrettet på skolen så jeg følte meg ikke akkurat lekker Anonymous poster hash: ec178...85c
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #9 Skrevet 12. april 2016 Hun er nok ikke en som lett legger på seg hun der, og mange er naturlig tynne osv osv, men måten hun fremstiller seg selv på og fokuserer på utseende blir bare helt feil. Hun er rett og slett mager, og ja, jeg vet mange er det og ikke kan hjelpe for det, men jeg ser for meg at mange usikre 13-14 åringer (og sikkert eldre) som prøver å slanke seg til hennes kropp... Anonymous poster hash: f2b9b...bc2
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #10 Skrevet 12. april 2016 Hahahaha! Bilde er jo manipulert til de grader. Reneste barbiedukka jo! Sjekk føttene og hendene Anonymous poster hash: b24d0...8a6
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #11 Skrevet 12. april 2016 Det er helt tydelig at kroppsbygningen hennes er bygd for mere fett, ellers hadde ikke beina stukket ut såpass mye(ingen ser naturlig ut som et skjelett). Hun har jo omtrent 0 fett på overkroppen, Det bitte lille som er på lår er det som holder henne i live. Anonymous poster hash: bd5ae...d4b
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #12 Skrevet 12. april 2016 ihjelredigerte bilder Anonymous poster hash: ee96c...1d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå