Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #1 Skrevet 11. april 2016 Igår spiste jeg: 1 pizzastykke og 2 knekkebrød. En liten sjokolade. Sukkerfri saft. Idag: en kaffe, en god morgen youghurt zero og en banan til frokost, 2 knekkebrød som bare ble knusktørre i munnen med ekkelt svett pålegg til lunsj. Litt kjøttdeig og spaghetti (Kjøpt i varmedisken, tipper rundt 200 gram) og en brødskive med salami. Rar i magen kan man si.. Det bare hyler og rumler og jeg føler meg litt uggen. Hva spiser dere når dere er "uggen"? Absolutt ingenting frister, og jeg er ikke hjemme og kan spise "fancy" mat Anonymous poster hash: fc580...955
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #2 Skrevet 11. april 2016 pommes frites og kjeks Anonymous poster hash: e130e...c91
TPK Skrevet 12. april 2016 #3 Skrevet 12. april 2016 Når jeg er kvalm og uggen er det bare salt mat som funker. Helst chips eller nøtter 😜 Sunt og godt, haha. Er du gravid, eller bare forbigående syk? Er det kortvarig er det jo ikke så nøye hva du spiser.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #4 Skrevet 12. april 2016 Må du spise da? Drikk saft eller liknende med sukker i en dag eller to så kommer nok matlysten tilbake, men hold deg unna snop og lignende hvis du ikke er syk. Anonymous poster hash: 9f8d7...5b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå