HuderRonjaB Skrevet 11. april 2016 #1 Skrevet 11. april 2016 Er det veeeldig vanskelig å komme inn på legestudiet? Jeg går nå egentlig for å bli helsesekretær men vet ikke om jeg noen gang klarer å legge fra meg tanken om å bli lege. Så dere som er: hvordan er det?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #2 Skrevet 11. april 2016 Bare sjekk samordna opptak så ser du inntakskravene... Anonymous poster hash: 0472a...90d
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #3 Skrevet 11. april 2016 Tror nok det, ja... Anonymous poster hash: 55836...899
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #4 Skrevet 11. april 2016 Vanskeligere i Norge enn utlandet. Snittet for å komme inn her er skyhøyt. Anonymous poster hash: 7aab4...271
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #5 Skrevet 11. april 2016 Halvparten av norske studenter som studerer medisin, studerer i utlandet. Anonymous poster hash: 23bb4...b6f
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #6 Skrevet 12. april 2016 Ja, det er kjempevanskelig å komme inn. Veldig mange som ender opp med det studiet i Norge har tatt opp igjen fag i "årevis" for å komme inn. Og det er jo en ganske annen jobb enn helsesekretær! Anonymous poster hash: 3c6fb...e75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå