Gå til innhold

Er det noen leger her ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det veeeldig vanskelig å komme inn på legestudiet? Jeg går nå egentlig for å bli helsesekretær men vet ikke om jeg noen gang klarer å legge fra meg tanken om å bli lege. Så dere som er: hvordan er det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare sjekk samordna opptak så ser du inntakskravene...

 

Anonymous poster hash: 0472a...90d

Skrevet

Tror nok det, ja...

 

Anonymous poster hash: 55836...899

Skrevet

Vanskeligere i Norge enn utlandet. Snittet for å komme inn her er skyhøyt.

 

Anonymous poster hash: 7aab4...271

Skrevet

Halvparten av norske studenter som studerer medisin, studerer i utlandet.

 

Anonymous poster hash: 23bb4...b6f

Skrevet

Ja, det er kjempevanskelig å komme inn. Veldig mange som ender opp med det studiet i Norge har tatt opp igjen fag i "årevis" for å komme inn. Og det er jo en ganske annen jobb enn helsesekretær!

 

Anonymous poster hash: 3c6fb...e75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...