Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #1 Skrevet 11. april 2016 Fått feber og vondt i kroppen.. Får barnet mitt på 1 måned det også da? Merker jeg får litt panikk for at bittelille skal bli syk! Hva gjør man? Slutter og amme, tar på hansker og munnbind? Anonymous poster hash: 8e982...636
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #2 Skrevet 11. april 2016 Man slutter ikke å amme ihvertfall. Ta deg en paracet og c vitamin og hold deg i ro. Anonymous poster hash: ad43c...fcf
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #3 Skrevet 11. april 2016 Er nok best om du og babyen kommer dere på isolat *stor klem fra en medmor* Anonymous poster hash: 9d621...0f3
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #4 Skrevet 11. april 2016 Du beskytter faktisk barnet fra å bli syk, ved å amme. Så sett igang du! Husker jeg spurte legen om det samme da jeg hadde omgangssyke. Han sa at jeg skulle amme alt jeg orket. Barnet ble riktignok ikke syk 😊 Anonymous poster hash: ecd6d...e9b
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #5 Skrevet 11. april 2016 Det er bare å fortsette å amme. Her er mini snart 3 mnd og vi har vært igjennom to runder med høy feber (brystbetennelse) og en runde med omgangsyke. Ammet meg igjennom selvom det var forferdelig når det sto på. Barnet har fått en del antistoffer fra deg og får det fortsatt gjennom morsmelken så sjansen for at hun/han blir syk er veldig liten. Men husk å få i deg nok veske og få avlastning. God bedring Anonymous poster hash: c910a...b5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå