Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #1 Skrevet 11. april 2016 Var det fastlegen som bekreftet det, eller var dere henvist til hudlege? Hvordan var den hos dere? Form osv... Â Anonymous poster hash: ee0b9...814
piranha Skrevet 11. april 2016 #2 Skrevet 11. april 2016 Jepp hadde en i hodet for mange år siden, og det var fastlege som bekreftet det. Ble operert bort med lokalbedøvelse av kirurg.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #3 Skrevet 11. april 2016 Ja, jeg har mange, og har tatt bort mange. Det var fastlegen som sjekket disse. De som har vært vonde (de i armene som har lagt nærme nerver) og de som har vokst mye har jeg tatt bort. Har tatt bort kanskje 10-15 på armene. De er litt skumle når man ikke vet hva det er, men legen min sa at så lenge man kan flytte på en kul er det som regel ikke kreft. Kulene kjennes ut som fett, litt ruglete og myke, litt mandelformet. De jeg tok ut så ut som en ferskenstein, mørke gule med mye huller.   Anonymous poster hash: 02d0b...8ca
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #4 Skrevet 11. april 2016 Flere i familien har hatt, og jeg har også en. Min er liten, og kan ikke flyttes på. Anonymous poster hash: 9923a...cc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå