Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #1 Skrevet 11. april 2016 Studerer samlingsbasert og er borte to uker i slengen. Denne uka og forrige uke var jeg også borte. Sjefen har fått mail flere ganger om ukene jeg er borte og jeg regnet med han ordnet opp..Så ringer de fra jobb og spør hvor jeg er og hvorfor jeg ikke kommer på jobb! Nå har jeg nesten dårlig samvittighet. Sto oppført med jobb denne uka i turnusen men har blitt enig med han å jobbe disse inn.. Vet ikke om det har blitt kommunikasjonsproblemer eller hva! Uff.. Anonymous poster hash: 92e14...f9a
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #2 Skrevet 11. april 2016 Da ringer du selvsagt til sjefen og snakker med ham! Anonymous poster hash: 4e850...129
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå