Gå til innhold

Distré sjef..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Studerer samlingsbasert og er borte to uker i slengen. Denne uka og forrige uke var jeg også borte. Sjefen har fått mail flere ganger om ukene jeg er borte og jeg regnet med han ordnet opp..Så ringer de fra jobb og spør hvor jeg er og hvorfor jeg ikke kommer på jobb! Nå har jeg nesten dårlig samvittighet. Sto oppført med jobb denne uka i turnusen men har blitt enig med han å jobbe disse inn.. Vet ikke om det har blitt kommunikasjonsproblemer eller hva! Uff..

 

Anonymous poster hash: 92e14...f9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ringer du selvsagt til sjefen og snakker med ham!

 

Anonymous poster hash: 4e850...129

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...