Gå til innhold

Hva har du spist så langt i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: ef494...064

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 brødskiver til frokost, 2 brødskiver til lunsj. Og drukket en kopp kaffe og vann. Jeg er gravid, hadde jeg ikke vært det så hadde jeg vel drukket 3-4 kopper kaffe

Anonymous poster hash: 4f4f6...c8b

Skrevet

En halv skive med ost og røkt oksekjøtt til frokost. 3 salte drops og et glass juice. Gravid.

Anonymous poster hash: d967c...242

Skrevet

To sånne bittesmå baguetter med egg og Nugatti zero, litt melon, ett stykke sukkerfri kake, to ruter mørk sjokolade, 1 dl melk. Har svangerskapsdiabetes, derfor blir det sukkerfritt.

Skrevet

En surdeigsbaguett med ost, en liten yoghurt, en sjokolade, litt kaffe, 1 liter vann. Gravid i uke 22:)

Anonymous poster hash: cb703...ad6

Skrevet

3 kokte egg og litt majones.

Skrevet

2 rugsprø med sukerfritt syltetøy og et glass melk til frokost. Tacosalat til lunsj. Er på slankern. 

Anonymous poster hash: a0a9f...697
Skrevet

Jeg skjems...idag og.

Cheeseburger og krokanis.

Ene frøkna og jeg har "drømmedag" fri fra barnehagen, vært i badeland og nå slapper vi av før vi skal hente resten av gjengen.

Skrevet

Tre rugsprø med ost, en håndfull mandler og to rundstykker med ost og paprika og en halv snickers.

Har du en bok hvor du skriver opp hva ukjente mennesker spiser i løpet av en dag?

Skrevet

Tre rugsprø med ost, en håndfull mandler og to rundstykker med ost og paprika og en halv snickers.

Har du en bok hvor du skriver opp hva ukjente mennesker spiser i løpet av en dag?

Det er ingen som tvinger deg til å svare vet du.

Skrevet

Det er ingen som tvinger deg til å svare vet du.

Har ikke noe imot å svare, bare nysgjerrig på hva folk gjør/skal med sånn informasjon.

Skrevet

Har ikke noe imot å svare, bare nysgjerrig på hva folk gjør/skal med sånn informasjon.

Kanskje det mest åpenbare? Finne inspirasjon til ny mat og måltider?

Skrevet

1 knekkebrød uten pålegg til frokost , 2 skiver med makrell i tomat (ca en halv boks) til lunsj. 3-4 kopper kaffe. Jeg er nok 5-10 kg for tung, men må jo ha mat, og jeg jogger 6km 2-3 ganger i uka. Har innfunnet meg med at jeg må spise lite og trene for og holde denne vekten. Om jeg skal ned de sisite 5-10kg så må jeg være helt nazi, og det føler jeg ikke det er verdt.

Anonymous poster hash: b496e...62f
Skrevet

Ett knekkebrød med masse makrell til frokost, en banan som mellommåltid, ett knekkebrød med kokt egg til lunsj og nå spiste jeg nettopp fire fiskepinner med en klatt potetmos til. Blir kaffe og is om en liten stund, så spiser jeg hovedmiddagen med mannen når han kommer fra jobb halv sju, blir noen ribbebiter som har vært nedfryst siden jul. Muligens blir det knekkebrød rett før jeg legger meg i ti elleve tiden.

Skrevet

Kl 8: en 0% yoghurt med müsli

Kl 11.30: en skive med salami og agurk, uten smør

Kl 14.30: to husman knekkebrød med brunost og et par striper jordbærsyltetøy fra spruteflaske

Akkurat nå, tre biter fra en sånn nidarpose med kolibri påskemarsipan

Anonymous poster hash: f9e9d...750

Skrevet

Fire kinder bueno i senga før jeg sto opp

Anonymous poster hash: 4fdfc...1e3

Skrevet

Ett knekkebrød med masse makrell til frokost, en banan som mellommåltid, ett knekkebrød med kokt egg til lunsj og nå spiste jeg nettopp fire fiskepinner med en klatt potetmos til. Blir kaffe og is om en liten stund, så spiser jeg hovedmiddagen med mannen når han kommer fra jobb halv sju, blir noen ribbebiter som har vært nedfryst siden jul. Muligens blir det knekkebrød rett før jeg legger meg i ti elleve tiden.

Harskner ikke fettet etter så lang tid i fryseren?

Anonymous poster hash: 19948...c77

Skrevet

2 knekkebrød. En god morgen zero youghurt. Litt kjøttdeig og spagetti.. Uggen i kroppen og rar i magen

Anonymous poster hash: f0683...801

Skrevet

Harskner ikke fettet etter så lang tid i fryseren?

Hæ? Nei tre fire mnd er da ikke lang tid. Smakte bare gody, ikke noe var harskt ☺

Skrevet

2 sjokolader og en post potetskruer

Anonymous poster hash: 68f6d...4c4

Skrevet

Hæ? Nei tre fire mnd er da ikke lang tid. Smakte bare gody, ikke noe var harskt ☺

Aaaah! Good to know :D

Jeg fryser aldri kjøtt med en del fett på fordi jeg er så bekymra for smaken. Kanskje uten grunn det da;) var den ferdig stekt?

Skrevet

1 rundstykke med ost og skinke.

2 skiver med makrell i tomat.

1 banan.

1 porsjon ertesuppe.

10 ritzkjeks.

1 knekkebrød med ost.

Skrevet

Fire tyrkisk pepper, 2 espresso og tre glass hvitvin. Lite å kopiere med andre ord.

Anonymous poster hash: 9a912...79a
Skrevet

2 brødskiver til frokost

En bolle tomatsuppe til middag

En barneskål med pottis

Anonymous poster hash: 392a4...933

Skrevet

En bagel med eggesalat, litt eggerøre av to egg og en brødskive, tre kanelgiffler, en halv boks med dream yoghurt is, meksikansk gryte med potetstappe til middag, en appelsin og liten posjon havregrøt med smørøye til kvelds.... Jeg gremmes!!! :legrine:

Anonymous poster hash: 41a9e...8a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...