Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #1 Skrevet 11. april 2016 Jeg sitter og grubler veldig! Vi planlegger barn nummer to, storesøster blir snart 4 år. Men problemet er at jeg har fått ny jobb som jeg begynner i september. Hva gjør jeg nå? Vi hadde egentlig planer om å begynne prøvinga i august.... Anonymous poster hash: f5354...8d8
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #3 Skrevet 11. april 2016 Problemet er jo ny jobb med lederansvar. Sist jeg var gravid var jeg i fin form - men jeg vet jo ikke med nestemann.. HI Anonymous poster hash: f5354...8d8
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #4 Skrevet 11. april 2016 Ville utsatt prøvingen en liten stund iallefall. Anonymous poster hash: 706ea...077
førskolelæreren Skrevet 11. april 2016 #5 Skrevet 11. april 2016 Jeg ville ikke utsatt prøvinga pågrunn av ny jobb. Det kan plutselig gå flere måneder før du er gravid, ikke glem det. Også tenker jeg at familie kommer først. Jobben må ha forstålse for en graviditet når de ansetter unge mennesker! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #6 Skrevet 11. april 2016 Er nok best å bare kjøre på, hvis dere ønsker barn nå. Vet aldri hvor lang tid det tar, og det passer gjerne aldri, uansett. Jeg søker jobb nå, og ønsker ny baby. Var kvalm og kastet opp til uke 14-15, så er jo veldig uheldig. Men ønsker ikke for stor aldersforskjell, og må ha jobb for å få støtte (gammel jobb gikk ut i permisjonstiden). Kan jo ta tid fra man prøver, da. Anonymous poster hash: df834...b45
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #7 Skrevet 11. april 2016 Takk for svar. Dette er en jobb i Kommunen. Jeg tror vi kommer til å starte prøvinga i sommer ja... HI Anonymous poster hash: f5354...8d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå