Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #1 Skrevet 11. april 2016 Jente som alltid har vært normalt bygd, aldri tynn, men slank. I normal aktivitet, frisk og rask. Lagt på seg en del de siste årene, sakte men sikkert. Nå er hun litt tykk. Rumpe, lår og en bra mage. Hun ser det ikke selv og har verdens beste selvtillit (heldigvis):-) men er det normalt i den alderen? Eller må jeg passe mer på? Anonymous poster hash: db7d3...b6c
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #2 Skrevet 11. april 2016 Selvfølgelig må du passe på!! Min 12 åring har vært slank hele veien fordi vi har et veldig bevisst forhold til kosthold, aktivitet, trening, skjermtid mm.... Anonymous poster hash: 9c081...4b7
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #3 Skrevet 11. april 2016 Selvfølgelig må du passe på!! Min 12 åring har vært slank hele veien fordi vi har et veldig bevisst forhold til kosthold, aktivitet, trening, skjermtid mm.... Anonymous poster hash: 9c081...4b7 Ja men hun er i aktivitet, er omtrent ikke foran en dataskjerm, mye ute på ettermiddagene. Spiser helt normalt, lørdagsgodt på lørdager, og ellers kaker om det er bursdag eller noe annet spesielt. Anonymous poster hash: db7d3...b6c
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #4 Skrevet 11. april 2016 Min erfaring er at kostholde og aktivitet hos barn har lite å si. Jeg har 2 barn. Ene er en typisk Gamer, og spiller dataspill mye. Kostholdet hans er elendig, og vi har hatt mange diskusjoner om disse tingene. Han andre er skikkelig sportsidiot, og deltar i 3 forskjellige sporter med trening hver dag med unntak av helgene. Han spiser skikkelig mat, for han trener seriøst, og da er kostholdet viktig. Og hvem trur du det er som er tynn som en strek? Joda det er han som sitter med pc hele dagen. Sportsidioten er nok det mange vil kalle lubben, men han er bare 12 år, så regner med han vokser det av seg. Anonymous poster hash: df4db...f2c
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #5 Skrevet 11. april 2016 Min erfaring er at kostholde og aktivitet hos barn har lite å si. Jeg har 2 barn. Ene er en typisk Gamer, og spiller dataspill mye. Kostholdet hans er elendig, og vi har hatt mange diskusjoner om disse tingene. Han andre er skikkelig sportsidiot, og deltar i 3 forskjellige sporter med trening hver dag med unntak av helgene. Han spiser skikkelig mat, for han trener seriøst, og da er kostholdet viktig. Og hvem trur du det er som er tynn som en strek? Joda det er han som sitter med pc hele dagen. Sportsidioten er nok det mange vil kalle lubben, men han er bare 12 år, så regner med han vokser det av seg. Anonymous poster hash: df4db...f2c Dette er viktig å få frem. For av og til er det faktisk slik. Flerevav guttene i min datters klasse, 5 trinn, er tynne som streker, har sjokojelk påmskolen ogvskolebolle i atbojsen. De eelsker mine craft, og er ikje med på fotball. De drikker burn og spiser mye boller og sjokolade på Fritiden. Eg ser de selv på lokalbutiken...da er det mye snop. . Mes min datter, får nugatti kun på lørdag. Vi kar henne aldrig gå på butikken å kjøoe boller å sjokoade. Vi er generelt strenge på kost ig aktivtet.....hun har vert normal hele tiden, men jeg ser på kroppoen henhes at hun har tenndens til å bli lubben. Eg er det. Og en polsk jente i klassen deler støtt ut pilsk sjokolade ig annet plsk snop, hun er syltyn, på grensen til mager, og hun elsker å demobstrere hvir godt ribbeina vises. Hun er den lateste jeg vet. Vil aldrig være med ut. Vil bare sitte inne å spille mc eller momio. Men hold ett øye med din datter, ikke lett å slanke seg de4dom hun nlur overvekig når hun er i ferd med å bli voksen. Anonymous poster hash: 97104...865
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #6 Skrevet 11. april 2016 Har hun lommepenger? Her ble lommepengene brukt til godteri etter skoletid og før trening. Så lommepengene ble tatt bort for en stund! Anonymous poster hash: 6c652...0ae
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #7 Skrevet 11. april 2016 Dette er viktig å få frem. For av og til er det faktisk slik. Flerevav guttene i min datters klasse, 5 trinn, er tynne som streker, har sjokojelk påmskolen ogvskolebolle i atbojsen. De eelsker mine craft, og er ikje med på fotball. De drikker burn og spiser mye boller og sjokolade på Fritiden. Eg ser de selv på lokalbutiken...da er det mye snop. . Mes min datter, får nugatti kun på lørdag. Vi kar henne aldrig gå på butikken å kjøoe boller å sjokoade. Vi er generelt strenge på kost ig aktivtet.....hun har vert normal hele tiden, men jeg ser på kroppoen henhes at hun har tenndens til å bli lubben. Eg er det. Og en polsk jente i klassen deler støtt ut pilsk sjokolade ig annet plsk snop, hun er syltyn, på grensen til mager, og hun elsker å demobstrere hvir godt ribbeina vises. Hun er den lateste jeg vet. Vil aldrig være med ut. Vil bare sitte inne å spille mc eller momio. Men hold ett øye med din datter, ikke lett å slanke seg de4dom hun nlur overvekig når hun er i ferd med å bli voksen. Anonymous poster hash: 97104...865 Oiii. Gikk det noe fort i svingene her eller? 😂 Anonymous poster hash: 3204d...f96
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #8 Skrevet 11. april 2016 Nei, det er ikke normalt at 11-åringer blir litt tykke. Du bør passe bedre på kostholdet hennes. Anonymous poster hash: 25bb5...1ac
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #9 Skrevet 11. april 2016 Nei, det er ikke normalt at 11-åringer blir litt tykke. Du bør passe bedre på kostholdet hennes. Anonymous poster hash: 25bb5...1ac Så lite noen vet. Spesielt jenter har en tildens til å legge litt på seg, og kan virke lubbne i denne alderen. Når du ikke vet bedre, bør du heller holde kjeft. Så, pass kjeften din Så kan andre ta seg av kostholdet. Anonymous poster hash: df4db...f2c
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #10 Skrevet 11. april 2016 Selvfølgelig må du passe på!! Min 12 åring har vært slank hele veien fordi vi har et veldig bevisst forhold til kosthold, aktivitet, trening, skjermtid mm.... Anonymous poster hash: 9c081...4b7 Gratulerer med å være den beste mammaen i hele verden! Ingen er så perfekt som du! Herregud - du burde skrive bok om hvor bra mamma du er! Og, ditt eget TV-program! Anonymous poster hash: a2f68...1da
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #11 Skrevet 11. april 2016 Barn vokser i rykk og napp. Begge mine vokser noen ganger kun i bredde og så brått i lengden. Har gått fra å være smålubne til tynne streker flere ganger opp igjennom. Og de ungene det er snakk om som er tynne og kun spiser snop osv, de må jo være underernært. Tynnfeit kalles det i voksenverden. Anonymous poster hash: 336c0...911
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #12 Skrevet 11. april 2016 Hun er 11 r og pre pubertal/pubertal. Joda det er ikke helt unaturlig at hun legger litt på seg i den alderen, men du bør absolutt være obs. Det er klart at både aktivitetsnivå og kosthold spiller inn, fordi om hun nok gjennomgår noen hormonelle forandringer nå om dagene. Spis sunt og øk aktivitetsnivået. Anonymous poster hash: affb7...f51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå