Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #1 Skrevet 11. april 2016 Hun har alltid vært god og rund, helt siden babytiden. Vært en av de litt runde barna. Men nå har hun vokst så mye, siden i høst, at ribbeina syns. Magen er flat og det ekstra hun hadde generelt på kroppen er kraftig redusert. For første gang i livet hennes, tenker jeg at hun trenger mer mat :-D. Jeg hadde aldri trodd det skulle bli en problemstilling for henne. Mitt spørsmål er vel egentlig om dette er normalt? At de i vektsfasen kan forandre kroppsfasong så til de grader. Og om dere har erfaring med at det stabiliserer seg på et vis. Hun kan ikke bli tynnere nå! Anonymous poster hash: 47380...0d6
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #2 Skrevet 11. april 2016 Jeg vil tror at valpefett er på vei bort, og at hun har strekt seg? Her er det omvendt;!datteren min på snart 11 har blitt så rund. Små tykk;-) har ikke endret kosthold eller noe, så jeg lurer på om DET er normalt?? Anonymous poster hash: ca05a...366
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #3 Skrevet 11. april 2016 Ja, hun har vokst mange cm, og spiser normalt til hun er mett. Men matinntaket klarer vel ikke henge med veksten på et vis. Og det er selvfølgelig bra hun er slankere for helsens skyld, men hun må ikke ble helt ribba. Det stabiliserer seg vel. Puberteten er så vidt i gang også, med litt humørsvingninger og små brystknopper. Jeg har dessverre ikke noe forslag på hvorfor datteren går andre vei og har lagt på seg :-) Har hun begynt å strekke seg da? Hi Anonymous poster hash: 47380...0d6
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #4 Skrevet 11. april 2016 Det er alltid greit med en legesjekk ved stort vekttap. Anonymous poster hash: 4dddd...63f
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #5 Skrevet 11. april 2016 Enig det med lege! Så det er derfor jeg har fulgt ekstra med nå, for å se om det er andre tegn/ symptomer på noe annet enn kraftig vekst og derfor vektstabilisering. Takk for påminnelse om lege, skal vurdere det nå. Hi Anonymous poster hash: 47380...0d6
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #6 Skrevet 11. april 2016 Jeg ville sett dette an litt til. Mange barn er tynne, så lenge hun spiser og ellers er som normalt er det nok kun en vekstfase. Ribbein skal vise på normalvektige barn i den alderen. Faktisk er det et varsku om de ikke vises innen barna er seks år. Du kan kanskje snike deg til å få veid henne for å se om hun har normal iso-kmi. Mest sansynlig er jenta di bare en av de heldige som vokser av seg overvekten. Anonymous poster hash: d64f1...c45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå