Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #1 Skrevet 11. april 2016 Jeg skal i en barnedåp, og datoen passer egentlig veldig dårlig. Det beste hadde få alt unnagjort på samme dag, men samtidig er jeg redd for at det blir så stressende at jeg ikke får slappet av. Flyet lander klokken 11, og jeg når akkurat å være med i gudstjenesten, men når ikke å skifte etc. (det forutsetter ingen forsinkelser). Flyet hjem går klokken 21.30. Det vil si at jeg må være på vei til flyplassen rundt 19.30. Jeg synes det virker overkommelig og ikke for stressende, men det kan kanskje fort bli det? Noen som har gjort lignende? Anonymous poster hash: d9a19...d2a
Tipp topp Skrevet 11. april 2016 #2 Skrevet 11. april 2016 Det bør da gå helt fint. Trenger ikke være noe mer stress enn for de som må kjøre bil frem og tilbake hvis det ikke er så langt unna flyplassen du skal. Reiser ofte frem og tilbake med fly på en dag i jobb.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #3 Skrevet 11. april 2016 Regner vel med at buisinessmennene som reiser med fly morgen og ettermiddag flere ganger i uka kan signere på at det går greit 😊 Mange som har en sånn arbeidshverdag... Anonymous poster hash: afa0b...197
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #4 Skrevet 11. april 2016 Regner vel med at buisinessmennene som reiser med fly morgen og ettermiddag flere ganger i uka kan signere på at det går greit 😊 Mange som har en sånn arbeidshverdag... Anonymous poster hash: afa0b...197 Ja, til og med min egen mann, så jeg overdriver kanskje når jeg tenker at det blir stress. Det blir nesten fire timer med fly også, pluss reisetiden til og fra, men det går vel fint hvis man bare har riktig innstilling. Anonymous poster hash: d9a19...d2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå