Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #1 Skrevet 11. april 2016 Jeg har født to ganger på Ullevål, og ønsker meg tilbake dit. Men nå bor jeg sånn til at jeg hører til kalnes. Men likevel vil vi bruke like lang tid til kalnes som til Ullevål. Har termin i nov/des, og det er ikke akkurat bra veier over til kalnes. Så jeg har veldig lyst til å søke Ullevål igjen. Men man vet jo aldri om man får plass. Så hva er deres erfaring med kalnes? Anonymous poster hash: efdb5...a5a
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #2 Skrevet 11. april 2016 Jeg fødte like etter fødeavdelingen flyttet til Kalnes i fjor. Det var første fødselen på det nye sykehuset for jordmoren jeg hadde. Og selv om hun ikke hadde 100% kontroll på hvordan det nye utstyret fungerte, så var det ingen tvil om at hun hadde full kontroll på fødsel og alt det innebærer. Vi ble godt ivaretatt av alle vi møtte og det var utrolig deilig med enerom. Da fikk vi være bare oss og slapp å ta hensyn til andre. Anonymous poster hash: 967d2...96f
Twintipp og himmelblå Skrevet 11. april 2016 #3 Skrevet 11. april 2016 Ikke fra fødeavd, men ligget på annen avdeling der, og rommene er jo som hotellrom, pluss enerom👌🏼
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå