Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #1 Skrevet 11. april 2016 Noen som kan anbefale en god en som ikke koster altfor mye? Er det verdt å bruke penger på en god sykkel i den alderen, eller kan man like gjerne kjøpe brukt til noen hundrelapper? Av brukte sykler heromkring finner jeg DBS og ellers ukjente merker/billigmerker, men det fungerer kanskje det også? Har litt begrensede midler, men har en 4-åring som ikke er så veldig sterk, så tenker kanskje det likevel er verdt å kjøpe en som det er litt lettere å tråkke rundt pedalene på, hvis det finnes? Anonymous poster hash: 3d19a...3fa
Miss Chocolate Skrevet 11. april 2016 #2 Skrevet 11. april 2016 Kan han sykle? Eller skal han lære seg det?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #3 Skrevet 11. april 2016 Kan han sykle? Eller skal han lære seg det? Nei han kan ikke det, skulle kanskje ha presisert det. Har ikke vært interessert før nå, kun sparkesykkel. Anonymous poster hash: 3d19a...3fa
Miss Chocolate Skrevet 11. april 2016 #4 Skrevet 11. april 2016 Nei han kan ikke det, skulle kanskje ha presisert det. Har ikke vært interessert før nå, kun sparkesykkel. Anonymous poster hash: 3d19a...3fa Vil anbefale å begynne med balansesykkel Da slipper han å trene på sykkel med støttehjul.
❤lille stjerne❤ Skrevet 11. april 2016 #5 Skrevet 11. april 2016 Ville kjøpt en brukt pga de vokser så fort i fra de minste syklene uansett. Også velter de mye så dem ser ikke ny og pen ut mer enn to dager uansett.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #6 Skrevet 11. april 2016 Vil anbefale å begynne med balansesykkel Da slipper han å trene på sykkel med støttehjul. Er ikke det litt sent når han er 4? Alle jeg har sett står fra 2 til 4 år. Anonymous poster hash: 3d19a...3fa
Miss Chocolate Skrevet 11. april 2016 #7 Skrevet 11. april 2016 Er ikke det litt sent når han er 4? Alle jeg har sett står fra 2 til 4 år. Anonymous poster hash: 3d19a...3fa Det kan hende. Min gutt på 4 år bruker den flittig, selvom han kan sykle. Han elsker balansesykkelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå