Gå til innhold

Ahus, noen erfaringer? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal inn dit om noen uker for en laparoskopisk operasjon (mage). Jeg tilhører egentlig et annet sykehus, men byttet pga lang ventetid der. Ble veldig positivt overrasket da jeg snakket med sykepleiere og kirurgen på ahus, de var jo blide og hyggelige! Det sykehuset jeg egentlig hører til kjeftet på meg fordi jeg gråt på tlf pga smerter.. Så jeg vil si at førsteinntrykket er veldig bra i hvertfall! :)

Noen som har operert på Ahus og har erfaringer derfra, eller bare generelle erfaringer fra det sykehuset? :)

Anonymous poster hash: 8e2a6...828

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har forskjellige erfaringer fra AHUS. Noen av dem er så negative at jeg ikke vil skrive dem en gang.

MEN når det gjelder en operasjon som vi nylig har hatt på barnet, så har det vært veldig bra resultat.

Helsepersonellet gjør virkelig en god innsats.

Informasjon er et område de godt kunne vært UTROLIG mye bedre på.

Dersom du har mulighet til det, har du med deg en person som er der hele tiden mens du er bortreist i narkose og ligger på intensiven.

Anonymous poster hash: 82aa0...9f1
Skrevet

Har en far som er blitt operert på gastro-avdelingen, veldig fornøyd! Hører med til historien at verken rikshospitalet eller Ullevål klarte å hjelpe han.

Anonymous poster hash: 952b6...e72

Skrevet

Jeg hater Ahus. Har vært innlagt der 3 ganger og sett litt av hvert, blant annet inkompetanse og at de glemmer pasienter.

Da jeg skulle bli satt igang (fødsel) pga helsetilstanden min var det 2,5 år siden jeg var innlagt sist og da glemte de at jeg var der og lot meg vente i time etter time på gangen. "Oi, skulle du ha time her!?".. En annen gang glemte de å si ifra om en time jeg skulle ha.

Og da jeg var innlagt så viaste ikke sykepleierne hvordan de skulle behandle meg, kjempemange pasienter (inkludert meg) måtte ligge på gangen, de glemte å gi pasienter frokost, de visste ingenting om meg, ingen klarte å ta blodrøver (selv "ekspertene" slet).

Noen er heldige og har flaks, og får en god opplevelse. Da jeg fødte førstemann var jeg storfornøyd :) men de andre gangene jeg har vært der eller innlagt har jeg vært ekstremt misfornøyt og følt at jeg like gjerne kunne ligget hos den 60 år gamle alkoholiserte naboen, tror jeg hadde fått bedre behandling der.

Anonymous poster hash: 228ed...d22

Skrevet

Takker for svar :)

Leit å høre at noen av dere har så dårlige erfaringer, men også greit å få vite slik at jeg vet litt hva jeg evnt må passe på. Godt å høre fra dere som er fornøyde :)

Anonymous poster hash: 8e2a6...828

Skrevet

Jeg har veldig god erfaring. Blitt operert to ganger og ellers tilbringe utallige timer på den ene avdelingen.

Anonymous poster hash: 2b056...35f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...