Gå til innhold

Hva driver barnevernet med?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal (eller skulle?) på et møte hos barnevernet. Datoen for møtet har blitt flyttet frem i tid fem ganger. Nå har vi fått en ny dato, men bare i løpet av den siste uka har tid og sted blitt forandret tre ganger! Alt dette fordi de fra barnevernet skal andre ting.

Måtte bare få ut litt frustrasjon.. Skulle likt å se hva de hadde sagt hvis det var vi som avlyste gang på gang.

Anonymous poster hash: 9bf53...f48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ikke helt bra ut, men på den andre siden; Det er en virksomhet som av og til er preget av svært alvorlige saker som haster.

Jeg synes du skulle ta en telefon til dem og be om at datoen blir satt og den blir overholdt da dette blir vanskelig for dere.

Anonymous poster hash: 7eba9...0ef
Skrevet

Kommer til å ta det opp på møtet. Ser jo også litt på det som at det er ting som haster mer enn vår sak, og det er jo litt positivt. Nå er det heldigvis det siste møtet vi har med de. I løpet av de tre månedene vi har hatt kontakt med de har vi hatt hele fem(!) saksbehandlere.

Skrevet

Fikk melding i dag om at møtet er utsatt (igjen!).

Skrevet

Det kan man faktisk klage på. Dere har jo også jobber der dere må si fra at dere blir borte, man kan da ikke hele tiden endre tidspunkt. Dere krever at de setter tidspunkt og holder seg til det.

Skrevet

Hvilken by er dette i? :-) Jobber i barnevernet, om dette er innenfor mitt fylke kan jeg ta tak :-) 

Vi har det helt forferdelig travelt med mange alvorlige hastesaker, desverre. Mange involverte i hasteflyttinger osv, men det er dumt at du/dere blir nedprioritert gang på gang.. 

Anonymous poster hash: 42ab8...0cd
Skrevet

Hvilken by er dette i? :-) Jobber i barnevernet, om dette er innenfor mitt fylke kan jeg ta tak :-)

Vi har det helt forferdelig travelt med mange alvorlige hastesaker, desverre. Mange involverte i hasteflyttinger osv, men det er dumt at du/dere blir nedprioritert gang på gang..

Anonymous poster hash: 42ab8...0cd

Det vil jeg helst ikke svare på, men tusen takk. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...