Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #1 Skrevet 11. april 2016 Det ble slutt like etter jul, har vært dårlig og dødt lenge og jeg er over han. MEN, vi bor fortsatt under samme tak..Han er imidlertid på Jobb oppdrag som varer frem til starten av juni og jeg håper på å finne meg hus til da. At jeg ikke har flyttet enda er det gode grunner til uten at jeg går innpå dem nå. Så en kveld ensomheten tok meg opprettet jeg en profil på en datingside og nå har en jeg vet om og er litt nyskjerrig på skrevet til meg, men vet ikke om jeg tørr å svare!! Redd han skal synes det er drøyt mtp at vi I teorien bor under samme tak. Evt ta sjansen på å vente med å skrive til han før etter at jeg har flyttet.. Hva synes dere? Anonymous poster hash: 037eb...528
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #2 Skrevet 11. april 2016 Go for it! Jeg møtte eksen min sånn. Han bodde fortsatt sammen med sin eks, men det var slutt og hadde vært det en stund. Vi holdt en lav profil inntil de fikk sortert alt det praktiske og flyttet ut. Det gikk fint, men vi gjorde alt for å være diskré og hensynsfulle altså. Anonymous poster hash: 88669...4c6
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #3 Skrevet 11. april 2016 Jeg er litt redd han skal få et dårlig førsteinntrykk av meg...men må jo si det tidlig hvordan ståa er tenker jeg. Vi bor I samme bygda også men kjenner ikje hverandre og siden jeg og eksen ikke har flyttet fra hverandre, er ikke dette noe som er "kjent" for alke heller.. HI Anonymous poster hash: 037eb...528
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #4 Skrevet 11. april 2016 Noen flere som har en mening om dette? Anonymous poster hash: 037eb...528
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #5 Skrevet 11. april 2016 Hva ønsker du å oppnå med datingen? Spenning, nytt vennskap, kjæreste, elsker? Avslutt det du er i nå, på alle måter. Flytt for deg selv og kom i orden. Da først kan du eventuelt date, i det stille. Regner med du har barn siden du er her inne? Enda en grunn til å roe seg ned helt før du involverer deg med andre menn. Anonymous poster hash: 2a15d...19b
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #6 Skrevet 11. april 2016 Jeg er lei av å være alene rett og slett. Vi har levd som på Vær vår planet i noen år nå, vært mye alene hjemme i tillegg. Så jeg er nok selskapssyk og leter etter kjærlighet... Vi har ingen barn sammen nei, barna mibe er ikke særlig knyttet til min ex. Anonymous poster hash: 037eb...528
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #7 Skrevet 12. april 2016 Jeg er lei av å være alene rett og slett. Vi har levd som på Vær vår planet i noen år nå, vært mye alene hjemme i tillegg. Så jeg er nok selskapssyk og leter etter kjærlighet... Vi har ingen barn sammen nei, barna mibe er ikke særlig knyttet til min ex. Anonymous poster hash: 037eb...528 Selvsagt kan du date, rett og slett fordi DU nå er klar for det. dere har ingen barn å ta hensyn til, og ingen andre har noe med ditt kjærlighetsliv å gjøre. Ingen vits i å stte å vente fordi ett eller annet tenkt moralsk politi sitter og dømmer deg. Date i vei med god samvittighet, du. Lykke til! Anonymous poster hash: e0de8...249
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #8 Skrevet 12. april 2016 Jeg ville nok ventet til alt var avsluttet. Selv om barna dine ikke skulle være spesielt tilknyttet din ex., fortjener de stabilitet. I og med at ditt mål med datingen faktisk er å finne en ny partner, så bør du avslutte helt det du er i og finne deg et eget sted for deg og barna. Når du samtidig sier at det ikke er allment kjent i bygda at dere ikke er sammen lenger, så tenker jeg at du bør roe ned ting litt. For meg handler det ikke om at det er for tidlig å date, men at du rett og slett ikke har avslutt et forhold før du ønsker å gå inn i et nytt. Anonymous poster hash: 3a7b4...0d3
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #9 Skrevet 12. april 2016 Selvsagt kan du date, rett og slett fordi DU nå er klar for det. dere har ingen barn å ta hensyn til, og ingen andre har noe med ditt kjærlighetsliv å gjøre. Ingen vits i å stte å vente fordi ett eller annet tenkt moralsk politi sitter og dømmer deg. Date i vei med god samvittighet, du. Lykke til! Anonymous poster hash: e0de8...249 Ingen barn å ta hensyn til? HI skriver hun har barn og de må tas hensyn til! Om de ikke har hatt det næreste forholdet til sin x-stefar, så har de allikevel vært involvert. Ikke ha det så travelt HI, livet går ikke ifra deg. Håper du skjermer barna dine helt i fra alle menn du vil ha et eller annet amorøse forhold til i fremtiden. La et forhold modnes og utvikles uten at de involveres til du er helt sikker på at det er en mann du kan se for deg resten av livet med. Det er ikke gjort på noen måneder. Hilsen voksen dame med en mor som byttet ut sitt livs kjærlighet hvert 4.-6. år. Anonymous poster hash: 2a15d...19b
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #10 Skrevet 12. april 2016 Vent til alt er avsluttet. Du må ikke finne en ny som trøst. Tenk på barna også, ikke heldig med masse ulike menn inn og ut av livet ditt. Anonymous poster hash: 498ba...ca2
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #11 Skrevet 12. april 2016 Hvis dette er en mann du er interessert i, så skriv til ham, fortell hvordan situasjonen er og at hvis han fremdeles ønsker kontakt da, så kan du ta kontakt når du har funnet deg et sted for deg selv å bo. Er han seriøst interessert i deg så tåler han å vente et par måneder. Men du må også vise at du mener alvor med å få fortgang i å finne et nytt sted å bo. Anonymous poster hash: 33db7...f74
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #12 Skrevet 12. april 2016 Moralister hele gjengen, tror ikke de som svarer her er like skinnhellige i praksis. Isåfall har de null behov for sex og nærhet. Det er så kvalmt å hele tiden lese; 'du MÅ vente maaange måneder før du rører en ny mann, ellers skader du barna for livet'. Hvem i huleste er alle dere damer som råder noen til slikt? Har dere null forståelse for at folk vil videre og trenger mennedkelig kontakt? Og at av og til må man ta bittelitt hensyn til seg selv og sine behov? Det er ikke dermed sagt at barna trenger å involveres på en stund! Er forholdet deres avsluttet, HI, og du trenger vennskap/kos/nærhet så go for it! Kos deg, hold det på et lett plan, bruk tiden fram til du flytter til å bli sakte og godt kjent med fyren. Og ta det derfra i juni. Kos deg og vær snill med deg selv! Anonymous poster hash: 596cd...a39
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #13 Skrevet 12. april 2016 Moralister hele gjengen, tror ikke de som svarer her er like skinnhellige i praksis. Isåfall har de null behov for sex og nærhet. Det er så kvalmt å hele tiden lese; 'du MÅ vente maaange måneder før du rører en ny mann, ellers skader du barna for livet'. Hvem i huleste er alle dere damer som råder noen til slikt? Har dere null forståelse for at folk vil videre og trenger mennedkelig kontakt? Og at av og til må man ta bittelitt hensyn til seg selv og sine behov? Det er ikke dermed sagt at barna trenger å involveres på en stund! Er forholdet deres avsluttet, HI, og du trenger vennskap/kos/nærhet så go for it! Kos deg, hold det på et lett plan, bruk tiden fram til du flytter til å bli sakte og godt kjent med fyren. Og ta det derfra i juni. Kos deg og vær snill med deg selv! Anonymous poster hash: 596cd...a39 Noen som tråkket deg på en vond tå? Anonymous poster hash: 33db7...f74
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #14 Skrevet 12. april 2016 Jeg tenker selvfølgelig ikke på å involvere barna i et evt nytt bekjentskap på lenge. Får se om jeg tørr å ta kontakt med han, litt redd han skal bli skeptisk men det finner jeg ut:) Anonymous poster hash: 037eb...528
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå