Gå til innhold

Herlighet har dere lest denne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

les denne fødselshistorien.. Uff har ikke ord...

Anonymous poster hash: d1777...19c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en link hade vært fint ;)

Anonymous poster hash: 69267...5f0
Skrevet

Sterk historie, men jeg må innrømme at skrivefeil og elendige og usammenhengende setninger ødela.

Skrevet

Sterk historie, men jeg må innrømme at skrivefeil og elendige og usammenhengende setninger ødela.

Hva ble ødelagt?

Og skrivefeil er menneskelig, det ser jeg at du vet alt om ;)

Anonymous poster hash: dd1d6...8d5

Skrevet

Hva ble ødelagt?

Og skrivefeil er menneskelig, det ser jeg at du vet alt om ;)

Hele flyten i historien ble ødelagt av usammenhengende og dårlige setninger. Dessuten, en tasteleif her og der er noe helt annet enn gjennomgående elendige norskkunnskaper.

Skrevet

Hele flyten i historien ble ødelagt av usammenhengende og dårlige setninger. Dessuten, en tasteleif her og der er noe helt annet enn gjennomgående elendige norskkunnskaper.

Ok, jeg er heldig jeg da skjønner jeg, for jeg klarer fint å lese og sette meg inn i historien selv med skrivefeil.

Må være en gave jeg har fått, og takk for den! Så slipper jeg å virke så surmaga og smålig ;)

Skrevet

For.. mange.. Å'er! 😵

Anonymous poster hash: 00eb2...603

Skrevet

Jeg er sjokkert!

Sjokkert over den behandlingen denne dama fikk av sykehuset..

Men også sjokkert over dere som faktisk henger dere opp i skrivefeil. For meg er det bare sykelig. Jeg leste teksten uten problemer, og syntes at budskapet var så sterkt at jeg aldri ville tenkt og/å reglene.

Sykt

Er det slik at kun de med perfekt rettskriving skal kunne formidle sine opplevelser?

Anonymous poster hash: e9735...97c

Skrevet

Jeg er sjokkert!

Sjokkert over den behandlingen denne dama fikk av sykehuset..

Men også sjokkert over dere som faktisk henger dere opp i skrivefeil. For meg er det bare sykelig. Jeg leste teksten uten problemer, og syntes at budskapet var så sterkt at jeg aldri ville tenkt og/å reglene.

Sykt

Er det slik at kun de med perfekt rettskriving skal kunne formidle sine opplevelser?

Anonymous poster hash: e9735...97c

Ja, sånn er det! Nei, herlighet, men dette var faktisk så elendig skrevet at det var plagsomt. En som skriver blogg burde jo kunne elementær setningsoppbygging og rettskriving. Det var ikke et innlegg her inne det var snakk om, men for all del, historien var fæl og jeg syns synd i henne. Jeg er vanligvis ikke en som påpeker skrivefeil ol. men det ble faktisk såpass forstyrrende her at det ødela for flyten i historien. Ikke meningen å være verken surmaga eller smålig.

Skrevet

Vanskelig å lese? Trur heller det er du som trenger lesetrening.

Anonymous poster hash: 386ce...34b
Skrevet

Historien er sjokkerende. Men traff meg ikke veldig.

Anonymous poster hash: 8fcf8...ab0

Skrevet

Bra det gikk bra da. Men det var ikke så veldig engasjerende.

Anonymous poster hash: 8beb0...1ec

Skrevet

Kan ikke si jeg ble så fenget av denne historien. Ble også distrahert på veien... 🙈

Jeg hadde heller ikke blogget, hvis mine norskkunnskaper var så dårlige! 😁

Skrevet

Elendig skrevet og voldsomt overdrevet? Høyt undertykk hadde hun, regner med det var en følge av ubehandlet eklampsi. Kan neppe rose sykehuset for den jobben de gjorde..

Anonymous poster hash: c077e...c1d
Skrevet

Klarer ikke ta sånne blogginnlegg seriøst.

Er som å lese en 11-årings dagbok.

Anonymous poster hash: 85f84...43e

Skrevet

Ok, jeg er heldig jeg da skjønner jeg, for jeg klarer fint å lese og sette meg inn i historien selv med skrivefeil.

Må være en gave jeg har fått, og takk for den! Så slipper jeg å virke så surmaga og smålig ;)

Jeg har ikke lest blogginnlegget, men du fremstår litt passiv-aggressiv selv i måten du ordlegger deg og bruker smilefjes på.

Anonymous poster hash: 816a0...c2f

Skrevet

Er man sumaga og smålig fordi man sier sin mening om en historie du henviser til?? Eller fordi man ikke er enig med deg? Du liker tydeligvis ikke at folk er uenig i deg. Sier MYYYE mer om deg!!! Enig med hun andre ang. at det ødelegger historien.

Anonymous poster hash: dcf7e...350

Skrevet

Hehe. Tenkte jeg skulle gi bloggen en sjanse til tross den elendige "se på meg jeg er tøff" historien.

Herreminskaper for en elendig blogg.

Kommer garantert ikke til å lese den igjen.

Tror forfatteren er ekstremt oppmerksomhetssyk. Gjett om denne "den gangen jeg nesten døde" historien kommer til å bli fortalt igjen og igjen og igjen så fort anledningen byr seg. 🙊

Anonymous poster hash: b8398...d24

Skrevet

Du har et par påstander der som du kunne ha spart deg. Tipper du ikke var verdens enkleste pasient å ha med heller.

Ungene ble redde for at du skulle dø, stakkar unger, den følelsen er det du og mannen som har påført dem. Unger kjenner ikke diagnoser og medisinske uttrykk, de skjønner stemningen og ordene de blir servert av sine nærmeste.

I en slik situasjon er det en av deres oppgaver som foreldre å holde dere rolige og ikke overføre deres bekymring over på barna.

Sorry, men du virker litt oppmerksomhet-syk. 

Spesielt med tanke på hvordan du poster linken her og utgir deg for å være en "leser".

Det var en liten tabbe.

Et siste lite tips.

Korrekturlese før du poster neste innlegg på bloggen.

Det var mulig å les, men veldig tungvindt pga dårlige settinger, manglende stor forbokstav og mange skrivefeil. 

Anonymous poster hash: 33476...de3
Skrevet

Jeg skjønner at historien var dramatisk for hun som har skrevet den. Synes dog ikke at den har allmenn interesser, særlig ikke når den er såpass dårlig formidlet.

Anonymous poster hash: ff4ae...578

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...