Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #1 Skrevet 11. april 2016 Jeg har kroniske smerter, og er nå begynt fast med Paracet. Jeg har tidligere prøvd, men har hatt problemer med å få i meg tablettene. Nå før helgen, fikk jeg en formulering jeg får i meg, og må si jeg er overrasket hvor god effekt jeg har fått. Jeg er fortsatt litt tilbakeholden, for det kan jo være at jeg bare tilfeldigvis er i en veldig god periode. Så nå lurer jeg på hvilke erfaringer, dere andre med kroniske smerter, har med å ta Paracet fast. Anonymous poster hash: 240f7...8fe
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #2 Skrevet 11. april 2016 Ingen andre som bruker Paracet fast? Anonymous poster hash: 240f7...8fe
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #3 Skrevet 11. april 2016 Du bør ikke bruke paracet fast så vidt jeg vet. Det er veldig tøft for nyrene. Du må i det minste passe på at du spiser litt samtidig som du tar tablettene. Snakk med legen din om preparater som gjør minst mulig skade på kroppen men likevel har ønsket virkning. Anonymous poster hash: d34dc...f51
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #4 Skrevet 11. april 2016 Du bør ikke bruke paracet fast så vidt jeg vet. Det er veldig tøft for nyrene. Du må i det minste passe på at du spiser litt samtidig som du tar tablettene. Snakk med legen din om preparater som gjør minst mulig skade på kroppen men likevel har ønsket virkning. Anonymous poster hash: d34dc...f51 Det er selvsagt legen som har satt meg på det. I følge han så er det helt grunnleggende i all "avansert smertelindring" med Paracet i "bunnen". Regnet derfor med at det var flere her inne som brukte det, da jeg ofte ser flere skriver om kroniske smerter. Som nevnt tar jeg ikke paraceten som tabletter, da jeg sliter med å få di ned. Så nå går det i stikkpiller. Anonymous poster hash: 240f7...8fe
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #5 Skrevet 11. april 2016 Jeg har brukt den fast i 6 mnd. Nå gjør jeg annet for å takle smertene, men må ta på dager det forventes at jeg er med på andres gjøremål, type se barna spille fotballkamp. De tar toppene på smerter og letter trykket i nakke og hode noe, men smertefri blir jeg ikke Anonymous poster hash: bc065...049
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #6 Skrevet 11. april 2016 De tar toppen av smerten, men gjør meg ikke smertefri Anonymous poster hash: 63ab6...89e
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #7 Skrevet 11. april 2016 Min tante med MS har vært fast på Paracet som en del av smertelindringen i mange år nå. Selvsagt lege som skriver ut, og regulerer dosering, kombinasjon med andre medisiner og oppfølging. Paracet KAN ha skadevirkning, det betyr ike at den har det for alle. Anonymous poster hash: c6fcd...f0e
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #8 Skrevet 11. april 2016 Paracet hjelper ingenting, men hjelper om jeg tar den sammen med annet smertestillende som f. eks Tramadol. Hva slags smerter har du? Jeg har fibromyalgi og bruker Tramadol ved behov. Anonymous poster hash: 1a3f8...1aa
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #9 Skrevet 11. april 2016 Paracet hjelper ingenting, men hjelper om jeg tar den sammen med annet smertestillende som f. eks Tramadol. Hva slags smerter har du? Jeg har fibromyalgi og bruker Tramadol ved behov. Anonymous poster hash: 1a3f8...1aa Er leddsmerter. MR og ultralyd viser slitasjegikt, men om det er det som er årsaken vet jeg ikke. For av en eller annen grunn har jeg dager som jeg er mye bedre en andre. Jeg har også Tramadol som jeg tar ved behov, men er litt redd for å bruke di, er redd for avhengighet. Har også Sarotex stående, men er redd for bivirkningene av de, så bruker ikke di heller for tiden, selv om jeg vet at di virker. Anonymous poster hash: 240f7...8fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå