Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #1 Skrevet 10. april 2016 Dersom din samboer hadde vært utro? Altså, kun rent i fylla og i en annen by? Felles unger. Anonymous poster hash: 485e0...bfc
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #2 Skrevet 10. april 2016 Ons som han angret på og aldri ville gjenta... nei, det tror jeg ikke jeg ville vite såsant han hadde brukt prevensjon og ikke utsatt seg selv (og meg) for smitte. Om det hadde skjedd flere ganger, eller flere ons, eller at han i tillegg hadde hatt kontakt med ei over tid - da hadde jeg ville vite for å kunne kaste ham ut! Anonymous poster hash: d2246...f44
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #3 Skrevet 10. april 2016 Hvis han var så klar i hodet at prevansjon var representert er fylla en dårlig unnskyldning... Anonymous poster hash: 3c90b...7b6
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #4 Skrevet 10. april 2016 Hvis han var så klar i hodet at prevansjon var representert er fylla en dårlig unnskyldning... Anonymous poster hash: 3c90b...7b6 Det er jeg forsåvidt enig i, men hender damen også har prevensjon tilgjengelig. Men hadde mannen hatt ons uten prevensjon så ville jeg nok ikke hatt noe mer med ham å gjøre fordi han utsatte seg selv og meg for smittefare (om han ikke innrømmet hva han hadde gjort før vi hadde sex). For ikke å snakke om at han da også har utsatt seg for risikoen å få barn med hun andre. Anonymous poster hash: d2246...f44
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #5 Skrevet 11. april 2016 Ja, jeg hadde ønsket å vite, og jeg hadde ønsket at det var han som fortalte det, og at det ble fortalt kort tid etter! Det er viktig for meg å kunne ha tillit til partneren min. Nå hadde jo utroskapet i seg selv vært et brudd på den tilliten, men dersom han i etterkant holdt det sjult, og jeg likevelfant det ut på et eller annet tidspunkt, ville jeg opplevd det som om tilliten var brutt to ganger, først når han valgte å være utro,også når han valgte å holde tett om det. Jeg vet ike om jeg hadde klart å tilgi utroskap uansett, men alle gjør feil. Hvis det var snakk om en engangshendelse, og han på eget initiativ fortalte det kort tid etter hendelsen, og han angret seg, så kunne jeg forsøkt å legge det bak meg. Hadde han derimot skjult det for meg over tid etter at det skjedde hadde det å forsøke å fortsette forholdet sittet veldig mye lengre inne. Anonymous poster hash: f48b7...424
Iiiiik Skrevet 11. april 2016 #7 Skrevet 11. april 2016 Nei, det tror jeg ikke. Han måtte selv ha sortert dette i hodet sitt, og funnet ut om han kunne opprettholdt vårt ekteskap. Trenger ikke å dytte byrden av utroskapen over på meg.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #8 Skrevet 11. april 2016 Nei.. Jeg vet at mannen min kanskje var utro mot meg en natt for 7 år siden da forholdet vårt var skakkjørt. Jeg har sagt at jeg ikke vil vite noe om det. Jeg vil ikke ha det bekreftet om han var utro! Nå er forholdet vårt bedre enn det noengang har vært, og vi er bare lykkelige sammen. Men vi er forskjellige der.. Noen vil vite! Jeg vil ikke vite hvem hun er engang.. Lykkelig uvitende. Anonymous poster hash: e0485...1e6
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #9 Skrevet 11. april 2016 Ja, en gang utro, alltid utro. Så jeg ville visst om min mann var utro. Anonymous poster hash: 808e1...c34
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #10 Skrevet 11. april 2016 Ja, selvfølgelig. Og det hadde vært kroken på døra for min del. Anonymous poster hash: f1c44...c64
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #11 Skrevet 11. april 2016 Ja. Jeg vil ikke leve i et forhold som er basert på falske forutsetninger. Skjønner ikke at noen kan ha noe glede av å leve sammen med en partner som de vet at ville ha gått fra dem dersomde hadde visst sannheten. Anonymous poster hash: 80eb9...eb8
Plutselig_gravid Skrevet 11. april 2016 #12 Skrevet 11. april 2016 Nei. Det jeg ikke vet, har jeg ikke vondt av. Den angeren, angsten og Tankekjøret han evt måtte ha i etterkant vil jeg ikke at han skal forpeste meg med. Ikke ved et engangstilfelle. Har opplevd utroskap i et tidligere forhold som det tok meg 2 år og fordøye, og jeg drev med selvpining i månedsvis. Skulle ønske han aldri fortalte det til meg.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. april 2016 #13 Skrevet 11. april 2016 Om det var en ons uten betydning og han innså at han elsker meg og vil være med meg og det ikke har noen innvirkning på vårt forhold ellers ; nei.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #14 Skrevet 11. april 2016 Ja. Da hadde han vært en helt annen enn den personen jeg (trodde jeg) giftet meg med. Anonymous poster hash: d967e...bea
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #15 Skrevet 11. april 2016 Ja, det ville jeg visst. Vi er enig om at vi ikke har sex med andre når vi er sammen. Regner med han respekterer meg såpass mye at han er ærlig dersom han har hatt eller vil ha sex med andre. Anonymous poster hash: b3543...eb0
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #16 Skrevet 11. april 2016 Nei. Anonymous poster hash: b3640...e9e
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #17 Skrevet 11. april 2016 Jeg vet ikke. Hvis han hadde visst helt sikkert at det ikke fikk noen konsekvenser i form av kjønnssykdommer eller graviditet så ville jeg nok ikke visst, det hadde plaget meg for mye å vite det. På den annen side, hvis jeg hadde merket på ham at noe var galt så ville jeg heller ha visst hva det var enn å gå og lure. Anonymous poster hash: 678e6...cd3
Ylva og Mathilde Skrevet 11. april 2016 #18 Skrevet 11. april 2016 Nei. Det jeg ikke vet, har jeg ikke vondt av. Den angeren, angsten og Tankekjøret han evt måtte ha i etterkant vil jeg ikke at han skal forpeste meg med. Ikke ved et engangstilfelle. Har opplevd utroskap i et tidligere forhold som det tok meg 2 år og fordøye, og jeg drev med selvpining i månedsvis. Skulle ønske han aldri fortalte det til meg. Samme her, det kan han slite med selv, ikke ødelegge livet mitt bare for å lette sin egen samvittighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå