Gå til innhold

Hva ville dere ha gjort? Ang og bli gravid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ca 1.5år siden tok jeg ut min spiral, var da hos gynekologen og hun sa så vidt at jeg hadde milde spor av pcos og hvis jeg ikke klarte og bli gravid innen 1.5år så skulle jeg komme tilbake. Hun sa liksom ikke noe mer.

På det tidspunktet hadde jeg og min kjære langdistanse forhold og vi så hverandre hver 6uke. Ble ikke sex så often så derfor tenkte jeg at det var grunnen til at jeg ikke ble gravid.

Nå har vi bodd sammen i 3mnd og vi vil veldig gjerne ha barn. Så, da har jeg ikke brukt prevansjon på snart 2år. Ikke blitt gravid. Har veldig regelmessig mens, kommer akkuratt samme tid hver eneste mnd. Aldri hatt problemer med det.

Hadde dere gått til legen og undersøkt dette mer eller prøvd lengere? Jeg er bare 27år og nå begynner jeg og bli litt beskymret 😕

Noen som har noen gode råd?

Anonymous poster hash: 56a29...ec4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 31 år. Legen min sa at de ikke sjekket videre om infertilitet(er dt det dt heter?) Hvis vi hadde prøvd mindre enn 1 år. 3mnd, da har du på en måte kunn hatt 3 "sjangser" til nå. Gjelder å treffe akkurat ved eggeløsning og det er ikke alltid så lett. Her gikk det 6 mnd. Lykke til :)

Anonymous poster hash: a313b...4d7

Skrevet

Ok så de 1.5årene jeg ikke har brukt prevansjon telles ikke siden vi ikke hadde sex så ofte?

Takk for svar 😊

Skrevet

Ok så de 1.5årene jeg ikke har brukt prevansjon telles ikke siden vi ikke hadde sex så ofte?

Takk for svar 😊

Er vell bare til å bestille en time hos legen det vell.

Forklar problemet..

Lykke til

Anonymous poster hash: a889c...27a

Skrevet

Hadde godt til legen om du ikkje er gravid og har godt 1,5 år. 

Lyg til legen at dokke har prøvd kvar mnd. Forteller du sannheten så får du beskjed vent 1år til. VIL DU DET ?

Lær deg og lyg.

Anonymous poster hash: 2ea45...c37
Skrevet

Oh dumme meg, foreldrene mine lærte meg ikke og lyve. Det løser jo alt 😉

Skrevet

En hvit løgn som ingen tar skade av er helt innafor. Gjør det stadig selv

Anonymous poster hash: 86f18...18f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...