Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #1 Skrevet 10. april 2016 hun blir så snørrete og tett etter at hun har lagt seg. Da hun var forkjølet hadde hun litt feber og hoste og lite med snørr. Ble kvitt hosten etter 10 dager. Og nå er hun altså helt tett når hun har sovet litt. Helt fin på dagen og ingen snørr. Synes det er så rart. Lurer på om det kan være allergi. Hun nyser ikke og øynene er fine. Vasker rommet en gang i uka og hun har ikke dun da jeg reagerer på det selv. Kan en forkjølelse henge i og gi slike utslag så lang tid etter? Anonymous poster hash: 7160b...6e3
Stella Maris Skrevet 10. april 2016 #2 Skrevet 10. april 2016 Kan godt hende hun bare har fått en ny omgang med sjukdom. Her går det ihvertfall slag i slag.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #3 Skrevet 10. april 2016 Kan godt hende hun bare har fått en ny omgang med sjukdom. Her går det ihvertfall slag i slag. Merkelig det bare er om natta. Tredje kvelden nå. Forsøkte å skylle med saltvann og suge ut for å hjelpe men lite kom ut og ungen ble illsint så det gjør jeg ikke igjen. Hevet hodeenden av senga og håper hun sover resten av natten. Anonymous poster hash: 7160b...6e3
Stella Maris Skrevet 10. april 2016 #4 Skrevet 10. april 2016 det tetter seg ofte på kvelden og natta fordi de da har ligget ned/i ro over tid. Samme for våre to små. Vi har måtte dryppe nesen og suge ut snørr fordi det legger seg i halsen på minsten. Hun blir sint ja, men bedre det enn at hun ikke fikk puste på det verste. Vi lærte også noen triks fra helsesøster om det setter seg slim i halsen og blir et problem for henne å puste. Får håpe det går fort over og at hun slipper unna å bli helt tett. Men heve hodeenden og skylle/suge ut er eneste tipsene jeg har å komme med. Masse lykke til og god bedring i heimen
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #5 Skrevet 11. april 2016 det tetter seg ofte på kvelden og natta fordi de da har ligget ned/i ro over tid. Samme for våre to små. Vi har måtte dryppe nesen og suge ut snørr fordi det legger seg i halsen på minsten. Hun blir sint ja, men bedre det enn at hun ikke fikk puste på det verste. Vi lærte også noen triks fra helsesøster om det setter seg slim i halsen og blir et problem for henne å puste. Får håpe det går fort over og at hun slipper unna å bli helt tett. Men heve hodeenden og skylle/suge ut er eneste tipsene jeg har å komme med. Masse lykke til og god bedring i heimen Tusen takk. ❤️ Der brøt forkjølelsen skikkelig ut. Aldri opplevd den slik før. Helt fin på dagen og tett på natten i tre dager før den bryter ut. Nå er det fri flyt av snørr. Men feberfri og blid da. 😊 Anonymous poster hash: 7160b...6e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå