Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer klarte å lire av seg at jeg klarer ikke med noe!(Huset er alltid plettfritt selv med fem barn, mat blir servert flere ganger osv....)men klart man blir frustrert og lei noen ganger!Og mine dårlige sider er at jeg er langsint og sta...charming😂så nå er det minst mulig snakk mellom oss to, jeg kommer ikke til å spørre han hverken etter hjelp eller hva han ønsker(middag foreksempel), vasker hans klær før han skjønner hvor utroligmye jeg faktisk gjør om dagene!Og minste er baby så jeg har hendene fulle og vellsådet!!!!!bare ei utblåsing!!💪🏻😩🎉

Anonymous poster hash: ef2fa...ccb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og ja, jeg er nok veldig barnslig...😂

Skrevet

Hvorfor gidder du å gjøre alt i hjemmet når mannen ikke en gang setter pris på det. Du sliter deg selv ut, blir bitter på mannen - og da er det snarveien til å bli langsint...

Anonymous poster hash: b0662...975
Skrevet

Jeg gjør det fordi jeg vil ha det rent og pent rundt oss.Vil barna skal ha det fint.Han gjør litt husarbeid, men siden jeg er hjemmeværende så faller det meste på meg.

Skrevet

Hadde jeg vært hjemmeværende, hatt en skokk unger samt gjort nesten alt av husarbeid hadde nok jeg også vært irritabel😉

Er det hans manglende forståelse som provoserer deg eller er det hverdagen din som påvirker humøret?

Anonymous poster hash: ed9cf...d6c

Skrevet

Begge deler.Selvfølgelig blir jeg sliten.Jeg har aldri alenetid heller.Er aldri alene hos venner eller noe.Jeg tror han mener at jeg bare må" suck it up!", men jeg synes det er litt urettferdig også fordi 3 av barna er bare hans barn.De bor her 80% av tiden.Jeg føler jeg jobber meg "ihjel" her hjemme, mens han får "fri" når han drar på jobb eller gjør andre ting.

Skrevet

Forstår deg godt! Hadde jeg vært i liknende situasjon hadde jeg krevd at mannen gjorde husarbeid selv om jeg "bare" var hjemme. Og en forståelse for at man har behov for annet enn hus og barn er et minimum for et godt forhold.

Kanskje han tror du er fornøyd med slik det er?

Anonymous poster hash: ed9cf...d6c

Skrevet (endret)

Hadde vorte langsint eg og om eg var i dine sko.  Hadde ikkje takla å berre gått heime og gjort kjedeleg husarbeid. Slik er eg.  Men kvifor i all verda kjem du deg ikkje ut på ettermiddagane og får deg vaksenkontakt utan ungar på slep?  Ein treng å vere berre seg sjølv av og til.

Du kan nok ikkje forvente deg at mannen skal sende deg avgårde, du får ordne deg ein avtale og informere han om at du skal ut.

-og eg hadde ikkje degga rundt ein så utaknemlig type! 

Endret av soleia
Skrevet

Kommer meg ikke ut uten barna på ettermiddagen heller pga jobbtiden hans.Jeg er for det meste alene med unga.

Skrevet

Kommer meg ikke ut uten barna på ettermiddagen heller pga jobbtiden hans.Jeg er for det meste alene med unga.

Hvis tre av barna kun er hans får han få fingeren ut og sette av tid til din rekreasjon og hvile. Og du får ansvarliggjøre ham f eks i forhold til klesvask ol. for hans egne barn. Det er ikke noe selvsagt i at du har 24-timers arbeidsdager bare fordi du er husmor.

Anonymous poster hash: 33774...0cb

Skrevet

Jeg klarer ikke snakke med han, jeg er pottesur enda!😫

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...