Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #1 Skrevet 10. april 2016 Jeg er på AAP på tredje året pga depresjon, angst og anoreksi. Depresjonene har gitt slipp, men anoreksien er minst like ille som før. Jeg holder på å bli gal, og er så vanvittig lei av å være syk. Jeg har ikke noe sosialt liv pga sykdommene mine, og sliter med veldig lite energi. Prøver å trene litt, men det er det eneste jeg gjør utenfor huset ila en uke (bortsettfra samtaleterapi). Jeg prøver å jobbe med meg selv om dagen, snu tankegangen, flytte fokuset. Tror jeg trenger noe å gjøre for å få tankene litt vekk fra kalorier/mat/kropp/vekt/tvangshandlinger. Jeg ser endel på filmer, men tankene faller raskt innom mat og vekt igjen. Håndarbeid ol er jeg håpløs på. Tror jeg må gjøre noe utenfor hjemme, noe som gjør at jeg bruker hodet til noe, samtidig som det er morsomt eller interessant slik at jeg holder interessen oppe.. Har dere noen tips? Både innenfor fysisk aktivitet, noe frivillig arbeid eller andre aktiviteter. Anonymous poster hash: 7e58c...327
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #2 Skrevet 10. april 2016 Jeg er på AAP på tredje året pga depresjon, angst og anoreksi. Depresjonene har gitt slipp, men anoreksien er minst like ille som før. Jeg holder på å bli gal, og er så vanvittig lei av å være syk. Jeg har ikke noe sosialt liv pga sykdommene mine, og sliter med veldig lite energi. Prøver å trene litt, men det er det eneste jeg gjør utenfor huset ila en uke (bortsettfra samtaleterapi). Jeg prøver å jobbe med meg selv om dagen, snu tankegangen, flytte fokuset. Tror jeg trenger noe å gjøre for å få tankene litt vekk fra kalorier/mat/kropp/vekt/tvangshandlinger. Jeg ser endel på filmer, men tankene faller raskt innom mat og vekt igjen. Håndarbeid ol er jeg håpløs på. Tror jeg må gjøre noe utenfor hjemme, noe som gjør at jeg bruker hodet til noe, samtidig som det er morsomt eller interessant slik at jeg holder interessen oppe.. Har dere noen tips? Både innenfor fysisk aktivitet, noe frivillig arbeid eller andre aktiviteter. Anonymous poster hash: 7e58c...327 Flyktningguide? Anonymous poster hash: 108bc...1e9
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #3 Skrevet 10. april 2016 Meld deg som frivillig på asylmottak, Kirkens bymisjon, suppekjøkken, besøksvenn for eldre o.l. Gå rolige turer (ikke for trening, men bare for å lufte hodet). Les bøker. Gjerne faglitteratur. Oppdag et nytt fagområde! Etter hvert kan du gjerne melde deg på et kurs/nettstudie eller noe? Lykke til! Bra at du tar tak og ønsker å gjøre noe 😃 Anonymous poster hash: 9b17f...699
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #4 Skrevet 10. april 2016 Støttekontakt? Home start? Anonymous poster hash: bbb60...c0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå