Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #1 Skrevet 10. april 2016 Fortalte noe som har plaget meg lenge,at jeg er redd for at han føler at jeg ikke er god nok for han.. Mens jeg prater så sitter han med tlf sin og svarer bare med, joda du er da god nok du. Han tar ikke opp hodet engang for å se på meg når han sa det... Ble bare så utrolig såret av det. Anonymous poster hash: e6be4...a3f
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #2 Skrevet 10. april 2016 Det skjønner jeg! Jeg hadde blitt så fornærmet og sur at jeg sikkert hadde kastet en sokk eller noe på han og bedt han dra hodet opp og høre på meg. Anonymous poster hash: d5cb9...57d
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #3 Skrevet 10. april 2016 Det er jo han som ikke er god nok for deg. Anonymous poster hash: bbaed...9eb
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #4 Skrevet 10. april 2016 En mann som ikke gidder legge fra seg mobilen når man har viktige samtaler er ikke mye å samle på. Har dere barn - familievernkontoret! Ellers er jeg enig med nr. 3 - det høres ut som om det er han som ikke er god nok for deg. Dvs. du er altfor god for ham - mens han holder på deg ved å få deg til å tro og føle du ikke er bra nok. Manipulering.... Anonymous poster hash: bcc4b...d39
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #5 Skrevet 10. april 2016 Takk for svar dere 😊 Var ikke den største tingen, men følte meg så liten og uviktig der jeg satt... Anonymous poster hash: e6be4...a3f
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #6 Skrevet 10. april 2016 Har det likt... Krangler i dette sekund, eller han svarer ikke når jeg skriver mld... Anonymous poster hash: f5782...cf9
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #7 Skrevet 10. april 2016 Har det likt... Krangler i dette sekund, eller han svarer ikke når jeg skriver mld... Anonymous poster hash: f5782...cf9
overlord Skrevet 10. april 2016 #8 Skrevet 10. april 2016 Han har da valgt deg. Velger han deg bort får du vite det. Dersom du oppfører deg som en usikker, klengete drama queen vil jeg tro det ikke hjelper på noe som helst.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #9 Skrevet 10. april 2016 Han har da valgt deg. Velger han deg bort får du vite det. Dersom du oppfører deg som en usikker, klengete drama queen vil jeg tro det ikke hjelper på noe som helst. Man er ikke nødvendigvis noen drama queen selv om man ønsker respekt av partneren. Å sitte og trykke på mobilen når dama prøver å snakke om noe som er viktig for henne viser bare null respekt og empati, etter min mening. Jeg hadde ikke følt at en slik mann hadde "valgt" meg. Men jeg ville garantert valgt ham bort om han viste så lite interesse og respekt for meg som person. Heldigvis har jeg sluppet slike menn. Anonymous poster hash: bcc4b...d39
Luksusdyret Skrevet 10. april 2016 #10 Skrevet 10. april 2016 Han har da valgt deg. Velger han deg bort får du vite det. Dersom du oppfører deg som en usikker, klengete drama queen vil jeg tro det ikke hjelper på noe som helst. Så så lenge mannen har valgt kvinnen, kan han gjøre hva han vil? Hun kan ikke kreve eller forvente noen ting, men må bare ta imot dritt, ellers er hun klengete, usikker dramaqueen? Man skal ikke ha samtaler om problemer i forholdet før det er for sent, men bare fly rundt med mobilen som to fjortiser og taste hele dagen? Det blir like dumt å si som å trøste den forsmådde kona med "men han valgte jo DEG og ikke elskerinnen". I 2016 er det heldigvis også lov for kvinner å ta et valg, de trenger ikke å ta til takke med første og beste bare fordi HAN har valgt.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #11 Skrevet 10. april 2016 Det kan være at han egentlig hørte godt etter, og at det kom fra hjertet når han sa at du er god nok. Noen menn (og damer som meg), synes slike samtaler kan være smertelig intense. Og det å se på en skjerm, lese avis etc demper intensiteten litt. Men det kan allikevel bety at han har lyttet til deg og gitt deg sitt ærlige svar, du er på alle måter god nok. Med mindre det er andre ting ved forholdet deres som skurrer, synes jeg du sette dette på kontoen for sosialt kløneri. Anonymous poster hash: af67d...c49
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #12 Skrevet 10. april 2016 Det kan være at han egentlig hørte godt etter, og at det kom fra hjertet når han sa at du er god nok. Noen menn (og damer som meg), synes slike samtaler kan være smertelig intense. Og det å se på en skjerm, lese avis etc demper intensiteten litt. Men det kan allikevel bety at han har lyttet til deg og gitt deg sitt ærlige svar, du er på alle måter god nok. Med mindre det er andre ting ved forholdet deres som skurrer, synes jeg du sette dette på kontoen for sosialt kløneri. Anonymous poster hash: af67d...c49 Dette er jeg ikke helt enig med deg i. Forstår at du selv kan føle at du er helt med når du snakker med mannen din, men taster en skjerm, leser i en avis. Men du er ikke 100 % med i en samtale når du velger å være interaktiv på andre måter samtidig. Når man er i et forhold så har man valgt tosomheten. Da tenker jeg at man også aksepterer at man har ansvar for at partneren ikke bare skal være sett, men også at partneren skal føle seg sett. Og ingen føler seg sett eller viktig når en man snakker med ikke møter blikkontakt og er opptatt av å taste på en skjerm, lese en avis eller lignende. Da er det den som taster som har problemet! Hva man mener og tenker og føler betyr svært lite når man ikke evner å formidle det på en slik måte at partneren forstår det. Anonymous poster hash: bcc4b...d39
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #13 Skrevet 10. april 2016 Han demonstrerte jo med sin atferd hvorfor hun føler seg liten og uviktig... Anonymous poster hash: 8af59...5a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå