Gå til innhold

Publisere Fb status

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så kan man velge å unnlate enkelte , så de ikke ser den. Men når vi har felles venner vil ikke da den enkelte se statusen allikevel om mine venner liker el kommenterer?

Anonymous poster hash: f8fea...c69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de kan det. Det har jeg brent meg på før.

Anonymous poster hash: 7bb33...8c6

Skrevet

Ja, de kan det. Det har jeg brent meg på før.

Tenkte meg det. Vurderer å slette personen , er vel det eneste som fungerer.

Skrevet

Noen har opp til 1000 venner, så du kan nok ikke sikre deg på noen måter, dessverre.

Anonymous poster hash: 9a8c7...b91
Skrevet

Jeg ser du alt har fått svar, men jeg vet ikke helt om jeg forstår deg?

Dersom jeg publiserer en status, og velger "kun venner", kan ingen andre enn mine venner se statusen. Men om jeg tager noen i statusen, kan den sees av den/de tagedes venner, mener jeg å påstå...

Anonymous poster hash: 2fe9c...7fa

Skrevet

Jeg ser du alt har fått svar, men jeg vet ikke helt om jeg forstår deg?

Dersom jeg publiserer en status, og velger "kun venner", kan ingen andre enn mine venner se statusen. Men om jeg tager noen i statusen, kan den sees av den/de tagedes venner, mener jeg å påstå...

Anonymous poster hash: 2fe9c...7fa

Når du publiserer status kan du velge å publisere den for vennene dine men du kan og velge bort venner fra lista. Spm var da når vi hat felles venner så hjelper det vel ikke å gjøre dette, for da vil vel personen se statusen min likevel. Altså jeg ville ikke at personen skal se det jeg publiserer.

Skrevet

Jeg har blokkert personer fra å se poster, de vil da kun se det jeg legger ut for alle å se. Vi er da fortsatt "venner" men ikke slik at de kan se det jeg legger ut. De er ført opp som bekjente og man kan sjekke hva de ser ved å velge muligheten som fb gir. Husker ikke hva det kalles men det er en skjermvisning som viser hva den og den person ser på veggen din. 

Anonymous poster hash: 57dfd...cf2
Skrevet

Hva er det som er så viktig å formidle men samtidig så hemmelig at du må sitte og gruble på dette? Går det ikke an å bare droppe det, logge ut og leve videre?

Skrevet

Jeg har blokkert personer fra å se poster, de vil da kun se det jeg legger ut for alle å se. Vi er da fortsatt "venner" men ikke slik at de kan se det jeg legger ut. De er ført opp som bekjente og man kan sjekke hva de ser ved å velge muligheten som fb gir. Husker ikke hva det kalles men det er en skjermvisning som viser hva den og den person ser på veggen din.  Anonymous poster hash: 57dfd...cf2

Det stemmer forsåvidt, men hvis en av deres felles venner kommenterer innlegget ditt, kan denne "blokkerte" personen se innlegget. Det har jeg opplevd med eksen. Han likte posten også for å demonstrere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...