Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #1 Skrevet 10. april 2016 Noen andre som opplever 9\10 ganger at avtalr blir brutt eller utsatt? Er så heøvetes lei av det. Nå har det gått så langt at jeg blir sur for "bagateller " fks ; jeg og samboeren har slått opp etter 4 år sammen. Vi skulle være sammen idag og se film, og han sa for en halvtime at han var hjemme om en halvtime, men fikk melding nå om at det blir senere fordi han skulle innom moren men ikke viste når han var tilbake. Hva faen, da har han på vei hjem sagt ja til no tull og lar meg "vente " igjeeeeeeen!!!! Er såå dritt lei.dette skjer med så og si hver eneste avtale jeg har med noen...... Anonymous poster hash: a80ad...db5
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #2 Skrevet 10. april 2016 Blir sprø Anonymous poster hash: a80ad...db5
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #3 Skrevet 10. april 2016 Har dere akkurat slått opp..forvirret Anonymous poster hash: 823da...9f3
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #4 Skrevet 10. april 2016 Hadde en venninne som var sånn. Alle avtaler ble utsatt, alltid kom noe i veien. Hadde utrolig god kjemi med henne, og vi hadde det så gøy sammen. Gikk studier sammen et år, da så vi jo hverandre hele tiden. Men skulle vi gjøre noe utenom ble det avlyst nesten hver gang. Hadde ikke holdt ut så lenge som jeg gjorde med andre, men aldri hatt andre venninner jeg kunne være SÅ meg selv med, var så kjekt de gangene vi var sammen. Men det var alltid noe. Tenkte en stund det bare var tilfeldig, men etter altfor mange ganger innså jeg at hun bare er sånn. Til slutt ga jeg opp. Kun sporadisk kontakt på face og melding nå, alltid hyggelig, men ikke noe mer. Det er helt greit, funket ikke;) Jeg har nok av andre å planlegge ting med:) Anonymous poster hash: 7401f...2c8
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #5 Skrevet 10. april 2016 Har dere akkurat slått opp..forvirret Anonymous poster hash: 823da...9f3 Ja skal bo sammen ut oppsigelsestiden og ønsker å være venner så synes ikke ting som dette er okei eller bra for vennskapet. Har alltid vært sånn at min tid ikke spiller noen rolle Anonymous poster hash: a80ad...db5
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #6 Skrevet 10. april 2016 Hadde en venninne som var sånn. Alle avtaler ble utsatt, alltid kom noe i veien. Hadde utrolig god kjemi med henne, og vi hadde det så gøy sammen. Gikk studier sammen et år, da så vi jo hverandre hele tiden. Men skulle vi gjøre noe utenom ble det avlyst nesten hver gang. Hadde ikke holdt ut så lenge som jeg gjorde med andre, men aldri hatt andre venninner jeg kunne være SÅ meg selv med, var så kjekt de gangene vi var sammen. Men det var alltid noe. Tenkte en stund det bare var tilfeldig, men etter altfor mange ganger innså jeg at hun bare er sånn. Til slutt ga jeg opp. Kun sporadisk kontakt på face og melding nå, alltid hyggelig, men ikke noe mer. Det er helt greit, funket ikke;) Jeg har nok av andre å planlegge ting med:)Anonymous poster hash: 7401f...2c8 Det er så utrolig slitsomt. Man føler seg jo som totalt verdiløs. Føler at min tid ikle er verdt en dritt Anonymous poster hash: a80ad...db5
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #7 Skrevet 10. april 2016 Ja skal bo sammen ut oppsigelsestiden og ønsker å være venner så synes ikke ting som dette er okei eller bra for vennskapet. Har alltid vært sånn at min tid ikke spiller noen rolle Anonymous poster hash: a80ad...db5 Med mindre dere har barn sammen foreslår jeg at du dropper å prøvd å være venner. Du er verdt mer enn det, bruk heller tid på andre:) Anonymous poster hash: 7401f...2c8
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #8 Skrevet 10. april 2016 Med mindre dere har barn sammen foreslår jeg at du dropper å prøvd å være venner. Du er verdt mer enn det, bruk heller tid på andre:)Anonymous poster hash: 7401f...2c8 Blæ. Kan ikke skjønne at det skal være så jævlig vanskelig for andre å bare holde det de lover og ta meg seriøst Anonymous poster hash: a80ad...db5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå