Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #1 Skrevet 10. april 2016 Kjøpte fotballsko til gutten min på torsdag, og i dag skulle han bruke dem i kamp for første gang, men de gikk i stykker. Kan jeg klage på det? Var ganske dyre sko (1300), så de burde holde litt lenger. Anonymous poster hash: f54bf...5d3
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #2 Skrevet 10. april 2016 Nei, ærlig talt, man kan da ikke forvente at sko skal holde i mer enn 3-4 dager! Eller hva tror du selv? Anonymous poster hash: 87b6b...d67
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #4 Skrevet 10. april 2016 Klart du skal klage. Har klagd på sko én gang, fantastisk service i den butikken jeg kjøpte skoene. Ikke fullt så fantastisk hos skomaker som skulle hjelpe meg å reparere skoen. Faktisk den verste servicen jeg noen gang har fått. Butikken jeg kjøpte skoene i ligger 40 mil unna her jeg bor. Da jeg fortalte om hva som skjedde hos skomakeren, førte hun over det skoene kostet, til min konto. Trengte ikke sende tilbake sko eller kvittering. Så JA, selvfølgelig må du klage Anonymous poster hash: 87fad...1c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå