Gå til innhold

Når gir den forbanna gulpinga seg????

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 1/2 måneder nå og jeg er så møkkalei av at alt og alle fortsatt gulpes ned av babyen! Alt lukter jo surt hele tiden. Vi må vaske enorme mengder med klær.. Og jeg kjenner at jeg kvier meg på å holde babyen. Spesielt hvis jeg er nydusjet. Føler at babyen er så seig, sur og ekkel...

Anonymous poster hash: 1cd7b...4e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow!

Er det din egen baby du snakker om?

Skrevet

Din baby?

Anonymous poster hash: b1a82...953

Skrevet

Gir seg rundt ett års alderen. Hata det jeg også. Sur lukt og æsj.

Anonymous poster hash: 31993...7a2

Skrevet (endret)

Min datter gulpet til hun var litt over året. Ammet henne en del til da, så kan ha vært det. Husker hun gulpet mens jeg holdt henne på armen, og jeg ofte kunne se at der var gulpeflekker på gulvet som jeg ikke hadde fått med meg en gang. Går over etterhvert ihvertfall.

Endret av Fru vims
Skrevet

Her var der gulping non-stop til ca 4 månder alder, da fikk han fast føde og det hjalp litt. Vi kan si han gulpet ca 60% da. Når han ble 8 månder sluttet det helt. Nå er han 15 månder er glad gulpingen har gitt seg :)

Skrevet

4 1/2 måneder nå og jeg er så møkkalei av at alt og alle fortsatt gulpes ned av babyen! Alt lukter jo surt hele tiden. Vi må vaske enorme mengder med klær.. Og jeg kjenner at jeg kvier meg på å holde babyen. Spesielt hvis jeg er nydusjet. Føler at babyen er så seig, sur og ekkel...

Anonymous poster hash: 1cd7b...4e0

Seig, sur og ekkel? Er det mulig å tenke slike tanker om sitt eget barn?! Wow siee jeg bare. Det virker som om gulpingen er det minste problemet her...

Anonymous poster hash: e965a...39d

Skrevet

min var 7mnd :) da spiste han mer fastføde og fikk mme kun morgen og kveld :) og vann ellers

Skrevet

Jeg tenker at den lille babyen din er mer møkkalei av å gulpe enn du er av å få det på deg :(

Anonymous poster hash: b1a82...953

Skrevet

Seig, sur og ekkel? Er det mulig å tenke slike tanker om sitt eget barn?! Wow siee jeg bare. Det virker som om gulpingen er det minste problemet her...

Anonymous poster hash: e965a...39d

Haha snakk om å være sur, det er lov å si sånt. Sønnen min gulpa masse og lukta aldri den gode babylukten, han likta hele tiden surmelk. Ekkelt! :( Grua meg til hvert måltid fordi jeg viste at mye kom opp igjen og gjerne over meg. Æsj!

Det gikk over når han fikk nok fast føde litt før 1 år.

Anonymous poster hash: f4ced...3ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...