Morken Skrevet 10. april 2016 #1 Skrevet 10. april 2016 Jeg har fått ny jobb som rådgiver på stort helseforetak. 90% av de jeg jobber med går i hvitt. Jeg er usikker på hvordan jeg bør kle meg... Tips?
Mamma_til_2 Skrevet 10. april 2016 #2 Skrevet 10. april 2016 Snakk med den personen som ansatte deg 8m det er noe kode.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #3 Skrevet 10. april 2016 Det er ingen formell kleskode, men hva DU hatt på deg? Anonymous poster hash: 43ca8...b2b
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #5 Skrevet 10. april 2016 Som rådgiver i helseforetak hadde jeg kledt meg passe pent. En vanlig bukse/skjørt/kjole og en genser, topp etc. Som rådgiver skal du ikke drive med pasientbehandling - ergo ingen uniform. Det viktigste er faktisk at du er ren og stelt. Det spørs selvsagt også litt hvem du skal jobbe overfor. Jeg hadde med vilje ikke valgt å dresse meg for mye opp. Det kan skape avstand mellom deg og det personalet som virkelig teller på et sykehus - de som arbeider med pasientene! Anonymous poster hash: 97820...928
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå