Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #1 Skrevet 10. april 2016 Typen min har plutselig begynt å komme fort.. det skal veldig lite til før han når klimaks.. Skuffende og overraskende tidlig. Og når han da gjør det så har det en turn off effekt på meg.. hvor jeg bare helst vil gå i dusjen, og blir litt lei meg for at det er sånn.. skulle gjerne klart å fortsette slik at han kunne sørge for at jeg kommer også.. Flere som har det sånn ? At den "skuffelsen" ødelegger alt... Anonymous poster hash: 27244...af8
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #2 Skrevet 10. april 2016 Selvfølgelig.. er ikke noe rart med det.. Når han sliter med det bør han forresten ta tak i det selv, han trenger jo ikke å kjøre på med samleie med en gang heller.. Anonymous poster hash: fa266...5b2
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #3 Skrevet 10. april 2016 Be han ta seg en runk slik at han klarer å holde på lengere. Anonymous poster hash: 4e60d...5bd
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #4 Skrevet 10. april 2016 Hvorfor ikke bare ta 2 runder? Anonymous poster hash: a8742...e6a
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #5 Skrevet 10. april 2016 Hvorfor ikke bare ta 2 runder? Anonymous poster hash: a8742...e6a Samme lurer jeg på, min er klar på sekundet etter utløsning Anonymous poster hash: bd830...adf
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #6 Skrevet 10. april 2016 Samme lurer jeg på, min er klar på sekundet etter utløsning Anonymous poster hash: bd830...adf Ikke sant. De mennene jeg har vært sammen med, har klart dette. Men tipper det er mer som ligger til grunn hos HI. Han merker kanskje at hun ikke er å tent hele tiden og vil helst i dusjen. Anonymous poster hash: a8742...e6a
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #7 Skrevet 10. april 2016 Samme lurer jeg på, min er klar på sekundet etter utløsning Anonymous poster hash: bd830...adf Kanskje forde de fleste menn ikke er klare for to runder og fordi det blir mye gris om man ikke har brukt kondom. Jeg er ikke Hi Anonymous poster hash: 4e60d...5bd
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #8 Skrevet 10. april 2016 Det tar flere timer før han er klar igjen.. laaaaang rekovalens tid.. noe jeg også synes er kjipt! HI Anonymous poster hash: 27244...af8
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #9 Skrevet 10. april 2016 Ikke sant. De mennene jeg har vært sammen med, har klart dette. Men tipper det er mer som ligger til grunn hos HI. Han merker kanskje at hun ikke er å tent hele tiden og vil helst i dusjen. Anonymous poster hash: a8742...e6a Etter han kommer vil jeg gjerne flykte i dusjen.. men før det er jeg tent og godt våt.. og tar alltid utgangspunkt i at dette skal vi fullføre sammen.. ønsker jo å komme jeg å.. så gjør jo en innsats HI Anonymous poster hash: 27244...af8
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #10 Skrevet 10. april 2016 Kanskje forde de fleste menn ikke er klare for to runder og fordi det blir mye gris om man ikke har brukt kondom. Jeg er ikke Hi Anonymous poster hash: 4e60d...5bd Hehe, mye gris uten kondom? Hvorfor plutselig denne problemstillingen? Jeg nekter å tro at det finnes en mann i verden som lar være å ta runde nummer to fordi han vil unngå søl😂 Og de fleste menn? Du snakker for en stor del av menneskeheten nå Anonymous poster hash: bd830...adf
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #11 Skrevet 10. april 2016 Etter han kommer vil jeg gjerne flykte i dusjen.. men før det er jeg tent og godt våt.. og tar alltid utgangspunkt i at dette skal vi fullføre sammen.. ønsker jo å komme jeg å.. så gjør jo en innsats HI Anonymous poster hash: 27244...af8 Da bør mannen din ta ansvar og sørge for deg før seg selv, noe annet er jo ganske egoistisk! Anonymous poster hash: bd830...adf
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #12 Skrevet 10. april 2016 Hehe, mye gris uten kondom? Hvorfor plutselig denne problemstillingen? Jeg nekter å tro at det finnes en mann i verden som lar være å ta runde nummer to fordi han vil unngå søl Og de fleste menn? Du snakker for en stor del av menneskeheten nå Anonymous poster hash: bd830...adf Det med griset klarer ikke jeg heller å forstå at skal være et problem. Men det er veldig varierende hvor mange "runder" en mann klarer etter hverandre. Mannen min kan klare både to og tre ganger innen en times tid, men menn jeg har vært sammen med tidligere har måttet vente i flere timer før det er aktuelt med mer. Leste en gang om å bruke bedøvende salve (som xylocain) på penishodet for å minske følsomheten dersom man har problemer med tidlig utløsning. Det kan vel være verdt å prøve? Kondom er vel også en mulighet (men det blir han neppe glad for). Anonymous poster hash: e73f2...e07
Mia_73 Skrevet 10. april 2016 #13 Skrevet 10. april 2016 Dersom han vet at han kommer for fort sørger han før at du kommer først, før selve samleie. Han har da vel fungerende hender og en tunge?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #14 Skrevet 10. april 2016 Google lingam massage, og sett av god tid på å utføre en slik på ham regelmessig. Be han puste dypt hele veien, og gjør så han nesten kommer mange ganger før han evt kan komme til slutt. Dette kan lære han å kontrollere seg bedre. Du trenger ikke tro på all filosofien bak (tantra). Bare et tips Anonymous poster hash: 41bb7...8f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå