Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #1 Skrevet 10. april 2016 Fikk diagnosen for nesten ti år siden, og har vel omtrent alle symptomene i boka.. Forsøkte å få barn i 4 år, hadde bmi på 32 så fikk derfor ikke ivf. Ble slutt med samboeren gjennom 12 år, føler det var delvis fordi jeg ikke kunne gi han barna han ville ha.. Forsøkte et år med diett, 1700 kalorier om dagen, trening og oppfølging - gikk ned 2 kilo på et år... Mister hår på hodet, får hår i ansiktet som er skjemmende. Kviser i ansikt, bryst og rygg. Ustabil humør. Føler jeg blir gitt opp av legene, de sier bare at jeg må gå ned i vekt, da vil symptomer bli bedre og jeg kan få ivf. Men nå har jeg ingen mann lengere, og jeg klarer ikke gå ned i vekt. Føler ingenting hjelper. Alle disse tingene til sammen føler jeg ødelegger livet mitt. Er på konstant slankekur uten at det hjelper. Anonymous poster hash: e64e6...497
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #2 Skrevet 10. april 2016 Huff, vet ikke hva jeg kan si som hjelper. Har selv pcos og hater det! Er ikke overvektig og har med hjelp fått to små. Men veien har vært tøff. Og fortsatt har jeg dette håret over hele kroppen som ødelegger for meg sosialt. Føler aldri jeg kan være spontan for jeg må jo barbere og ordne i alle fall en time før vi kan reise på stranda feks. Har droppet ferieturer med venninner pga dette også. Vet ingenting jeg sier hjelper, men du skal i alle fall vite at du ikke er alene❤️ Anonymous poster hash: 7aca5...ba2
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #3 Skrevet 10. april 2016 Stor klem til deg. Jeg har også pcos. Jeg vet hvor ille det er. Anonymous poster hash: 184c7...ad1
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #4 Skrevet 10. april 2016 Det året du gikk på diett, var det lavkarbo du gikk på da? Hvis ikke - de fleste jeg har vært borti med "vanskelig" pcos har vært nødt til å gå på ganske streng lavkarbo for å gå ned i vekt, og også holde på en lavkarbo (noe mildere) etter at normalvekt er oppnådd. Anonymous poster hash: 65d15...7db
Hønemor30 Skrevet 10. april 2016 #5 Skrevet 10. april 2016 Lavkarbo under 30gr karb om dagen er det eneste som fungerer for meg hvertfall
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #6 Skrevet 10. april 2016 Kan du ikke dra til Danmark? Anonymous poster hash: 5169c...eb6
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #7 Skrevet 10. april 2016 Har dere prøvd Metformin? Jeg går på det selv om jeg er ferdig med barn. Den holder sukkersuget unna, vekten nede, syklusen stabil og humøret normalt. Hårveksten er også redusert tydelig! Fikk nytt liv etter jeg begynte på de! Tar tre tabletter daglig a 500 mg. Rart dere ikke har fått tiøbud av legen om de? Jeg er ikke overvektig, men vekta var på vei oppover ute av kontroll! Når har jeg gått ned 2 kg på 6 mnd. og bare levd normalt. Anonymous poster hash: 92863...a0b
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #8 Skrevet 10. april 2016 Har prøvd lavkarbo ja, ikke superstreng men det ga ingen virkning. Har også gått på metformin i over et år. Har ikke sjekket ut Danmark, men de har vel sikkert samme bmi krav? HI Anonymous poster hash: e64e6...497
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #10 Skrevet 10. april 2016 Har prøvd lavkarbo ja, ikke superstreng men det ga ingen virkning. Har også gått på metformin i over et år. Har ikke sjekket ut Danmark, men de har vel sikkert samme bmi krav? HI Anonymous poster hash: e64e6...497 De jeg har fulgt, som jeg har nevnt over, de hadde heller ingen effekt av ikke superstreng lavkarbo. De måtte være enormt konsekvente, da gikk de ned i vekt og fikk redusert andre symptomer. Å gjøre det halvveis fungerer ikke. Anonymous poster hash: 65d15...7db
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #11 Skrevet 10. april 2016 De jeg har fulgt, som jeg har nevnt over, de hadde heller ingen effekt av ikke superstreng lavkarbo. De måtte være enormt konsekvente, da gikk de ned i vekt og fikk redusert andre symptomer. Å gjøre det halvveis fungerer ikke. Anonymous poster hash: 65d15...7db Superstreng lavkarbo over tid kan gi skumlere bivirkninger enn overvekt og barnløshet. Hadde ikke anbefalt det til noen. Anonymous poster hash: 70c7a...30b
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #12 Skrevet 10. april 2016 Har ikke sjekket ut Danmark, men de har vel sikkert samme bmi krav? HI Anonymous poster hash: e64e6...497 Nei. Jeg hadde IVF i Danmark, da anbefalte de en BMI under 33, men det var ikke et krav. Det var jo helprivat, så ikke det offentliges problem om jeg kastet penger ut vinduet. Anonymous poster hash: b9ff9...de3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå