Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #1 Skrevet 10. april 2016 Noen som kjenner til hvilke som er bra og ikke? Prøver å finne litt info. Nå kan man jo ikke akkurat velge å vrake siden fristen er ute (bare håpe inderlig at det er noe ledig en plass), men vi skal flytte dit til sommeren så vil gjerne vite litt om området iallefall Anonymous poster hash: 6590d...1e4
Ladybugg Skrevet 10. april 2016 #2 Skrevet 10. april 2016 Velkommen 😊 i Høvåg er det vel framsyn som har ledig plass. Har bare hørt bra om den
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #3 Skrevet 10. april 2016 Velkommen i Høvåg er det vel framsyn som har ledig plass. Har bare hørt bra om den Så bra, skal ringe imårra og høre hva vi kan få til Det er vel den kommunale barnehagen, synes det var litt lite info på hjemmesiden ang hva slags barnehage de er. Har aldri hatt barn i bhg før så er litt spent på om vi kan søke overføring fra der vi har fått plass i kommunen vi bor i nå eller om vi må betale dobbelt dersom vi får plass fra august i Høvåg. Anonymous poster hash: 6590d...1e4
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #4 Skrevet 10. april 2016 Vi har et barn født 2.september, han fikk ikke plass før året etter. Lillesand liker ikke å gi plass til noen som ikke har krav på det. Lykke til!!! Anonymous poster hash: 195dd...dea
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #5 Skrevet 10. april 2016 Vi har et barn født 2.september, han fikk ikke plass før året etter. Lillesand liker ikke å gi plass til noen som ikke har krav på det. Lykke til!!! Anonymous poster hash: 195dd...dea Jeg jobber i barnehage i grimstad (naboby) og vi har hatt to barn som har gått der, men som bor i Lillesand. Fordi de ikke fikk plass i lillesand Anonymous poster hash: 0674e...cbd
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #6 Skrevet 10. april 2016 Huffda, da må jeg vel krysse fingrene. Hva kan være problemet da, hvis de har ledige plasser men ikke vil fylle dem? Anonymous poster hash: 6590d...1e4
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #7 Skrevet 15. april 2016 Hi her. De gjør det jammen ikke enkelt, har forsøkt å få tak i kommunens kontaktperson siden mandag uten hell. Idag prøvde jeg å ringe direktevtil barnehagene, men ingen svarer på noen av plassene. Han fra kommunen har jeg ringt 4 ganger, får beskjed om at han ringer tilbake men den gang ei. Begynner å bli irritert. Anonymous poster hash: 6590d...1e4
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #8 Skrevet 15. april 2016 Hi her. De gjør det jammen ikke enkelt, har forsøkt å få tak i kommunens kontaktperson siden mandag uten hell. Idag prøvde jeg å ringe direktevtil barnehagene, men ingen svarer på noen av plassene. Han fra kommunen har jeg ringt 4 ganger, får beskjed om at han ringer tilbake men den gang ei. Begynner å bli irritert. Anonymous poster hash: 6590d...1e4 Lykke til. Ikke ha forhåpninger. Anonymous poster hash: 195dd...dea
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #9 Skrevet 15. april 2016 Lykke til. Ikke ha forhåpninger. Anonymous poster hash: 195dd...dea Fikk tak i ene bhg, de hadde plass og satte meg opp på liste. Så det er iallefall håp, om ikke får vi se i krsand. Veldig hyggelige folk der jeg kom gjennom så håper det løser seg. Anonymous poster hash: 6590d...1e4
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #10 Skrevet 15. april 2016 Fikk tak i ene bhg, de hadde plass og satte meg opp på liste. Så det er iallefall håp, om ikke får vi se i krsand. Veldig hyggelige folk der jeg kom gjennom så håper det løser seg. Anonymous poster hash: 6590d...1e4 Det ligger en barnehage ved sørlandssenteret, det er ikke så langt unna hvis du må til kristiansand Anonymous poster hash: 0674e...cbd
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #11 Skrevet 15. april 2016 Hi her Når jeg endelig fikk tak i de aktuelle så gikk alt veldig kjapt og greit og vi har nå fått bhg-plass Veldige hyggelige folk som ordnet opp kjapt og greit, så er veldig lettet nå. Da er vi klare for flytting! Anonymous poster hash: 6590d...1e4
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #13 Skrevet 15. april 2016 Framsyn på Høvåg, tror de er noen av de eneste som har ledig Anonymous poster hash: 6590d...1e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå